Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter1954
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-02-2022
(jarig!)
Helpvraag.
Ik heb een sony noteboek waarvan de linker muisknop van de touchpad het begeven heeft.
Nu laat Sony me eerst EUR 259,42 betalen voor het vervangen van het toetsenbord(????) en niet het touchpad en stuurt de boel na 4 weken pas terug en het probleem is nog niet opgelost. Muisknop werkt nog steeds niet.
Het verhaal van hun luidt nu dat het moederbord stuk is en dat de kosten boven de EUR 600 uitkomen.
In de tussentijd 5 telefoontjes gepleegd. Telkens 20 minuten in de wacht voor 0,50 per minuut. Ook nog eens EUR 50 kwijt.
Met een muis aan de laptop is er geen enkel probleem.
Wie weet raad?
Ik baal van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:52

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topic krijgt een kickje naar Shopping Forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Waarom betaal je ruim tweehonderdvijftig euro voor een reparatie waar je niet om gevraagd hebt? De linkermuisknop is kapot dus betaal je alleen voor het vervangen van de linkermuisknop. Het lijkt me dat je eerst de discussie met ze aangaat over de technische aspecten (wat moet er precies gerepareerd worden) en dat je ze pas fiat geeft om echt kosten te gaan maken als er overeenstemming is over de handelingen die verricht gaan worden.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Wanneer is de laptop aangeschaft? Waar heb je hem gekocht? Heb je die 259 euro al betaald? Wat staat er op het reparatieformulier? Kortom: geef eens wat meer info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter1954
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-02-2022
(jarig!)
Hij is net 3 jaar oud. Probleem eerst bij lokale computerboer neergelegd. Print van touchpad eruit gehaald, verhit (?????) en weer teruggeplaatst. Eerste 4 minuten werkte de muisknop weer, daarna weer niet. Toen weer terug. Hij dacht de touchpadprint te moeten vervangen. Was nergens aan te komen.
Toen maar Sony gebeld. Deze hanteren het standpunt eerst betalen, niets onderhandelen. Vast bedrag voor 'kleine onderdelen' is Euro 259,42. OK op de koop toe genomen, dat moet dan maar.
Na 2 weken gebeld en hoorde dat harde schijf bad sectors heeft (welke niet???) en er sprake was van een geinfecteerd moederbord (????met wat). Of ik maar even akkoord wilde gaan met Euro 680 extra. Contactpersoon gaf me groot gelijk om dat niet te doen maar zei wel dat de eigenlijke reparatie uitgevoerd was. Na ontvangst weer 2 minuten dat de muisknop het deed en daarna weer niet.
Na weer contact met Sony was het antwoord dat ik destijds geweigerd had om akkoord te gaan met de voorgestelde reparatie.
Hier wordt je toch moedeloos en arm van.
Voor mij nooit meer Sony dus.
Weet iemand wat ik kan doen?
Is er nog een garantieclaim neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 13:13

SgtStrider

Fractal Switchover!

Met Sony valt helaas weinig te regelen denk ik zelf, neerleggen bij verkoper en deel van kosten laten betalen lijkt me redelijk.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1