Ik heb een batch bestandje aangemaakt wat er voor zorgt dat waneer je deze gebruikt een DVD wordt gemount en wordt afgespeeld met CyberDVD. Nu werkt dit alles fijnloos op mijn identieke kopie van alle andere pc's waarop ik het wil uitrollen. Alleen op de pc's waar ik het op wil krijg, ik de melding dat DTLite.exe niet wordt herkend als interne of externe opdracht.
(ik heb het nu via een snelkoppeling tijdelijk gedaan waardoor het wel werkt maar nu moeten ze eerst mounten met de ene snelkoppeling en dan met de andere openen.)
Zo ziet het eruit
Alvast bedankt
(ik heb het nu via een snelkoppeling tijdelijk gedaan waardoor het wel werkt maar nu moeten ze eerst mounten met de ene snelkoppeling en dan met de andere openen.)
Zo ziet het eruit
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| ECHO OFF CLS :MENU ECHO. ECHO --------------------------------------------------- ECHO PRESS 1, 2, or 3 to select your task, or 4 to EXIT. ECHO --------------------------------------------------- ECHO. ECHO 1 - Mount XP ECHO 2 - Mount Loreal DVD + Startup ECHO 3 - - ECHO 4 - Exit ECHO. SET /P M=Type 1, 2, 3 or 4, then press ENTER: IF %M%==1 GOTO START IF %M%==2 GOTO START2 IF %M%==3 GOTO START3 IF %M%==4 GOTO EOF :START cd C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\ DTLite.exe -mount 0,"S:\ICT\Testmap1\Submap1\WindowsXP.iso" GOTO MENU :START2 cd C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\ DTLite.exe -mount 0,"S:\Loreal\LOREAL.ISO" cd C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD DX\ PowerDVD.exe "F:\VIDEO_TS\VTS_01_0.VOB" GOTO MENU :START3 GOTO MENU |
Alvast bedankt