dvd probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
Beste medetweakers,

Sinds gister ben ik in het bezit van een mooie officiële versie van cod4. Ik was het spelen op cracked servers zat.
Nu wilde ik het gister installeren (eerst verwijderd omdat er nog extra maps bijzaten op de installatie dvd) duurt het eerst een eeuwigheid voordat de dvd herkend word, en als ik in verkenner naar de dvd-speler ga loopt alles vast. Totdat ik de dvd er weer uit haal dan komt er snel een melding dat er wel een dvd in gestopt moet worden, maar is de vastloper wel ineens verdwenen.
Verder als de dvd dan uiteindelijk wel gepakt word, stopt de installatie er halverwege mee omdat de files op de dvd niet meer aanwezig zijn, omdat ik dit een paar x geprobeerd hem en dit steeds op een ander punt in de installatie is, gok ik dat het er door komt dat op de een of andere manier de dvd niet meer gelezen word.
Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn? ik gok de dvd speler, maar iemand tips of trics?

Verder wel even het vermelden waard dat mijn dvd speler wel vaker raar doet, zo kon hij vroeger prima branden, maar vertikt hij het nu om nog te branden.
Ik heb een asus m51se laptop.

Alvast bedankt.

[ Voor 1% gewijzigd door smeetsmeister op 14-04-2010 08:12 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:14
Alles wat je zegt wijst naar een slechts dvd speler. Je geeft zelf al aan dat je ook problemen hebt met branden. Worden andere cd's / dvd's wel gelezen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lijkt me een gare DVD speler. Als je nog een andere hebt (in een andere PC), inhoud van DVD kopiëren naar schijf en installatie van schijf (via netwerk bijv.) starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
Exorcist schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:25:
Lijkt me een gare DVD speler. Als je nog een andere hebt (in een andere PC), inhoud van DVD kopiëren naar schijf en installatie van schijf (via netwerk bijv.) starten.
Ja ik heb nog een vaste pc, kan ik gewoon de dvd naar mn usb-harde schijf kopieren en dan installeren op m'n laptop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

smeetsmeister schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:39:
[...]

Ja ik heb nog een vaste pc, kan ik gewoon de dvd naar mn usb-harde schijf kopieren en dan installeren op m'n laptop ?
Lijkt me geen probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Volgens mij gaat dat tegenvallen met de kopieerbeveiliging. Ik gok dat je even naar een nieuwe DVD-speler moet kijken. Zo'n Samsung DVD+/-RW kost maar 15 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
Noxious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:42:
Volgens mij gaat dat tegenvallen met de kopieerbeveiliging. Ik gok dat je even naar een nieuwe DVD-speler moet kijken. Zo'n Samsung DVD+/-RW kost maar 15 euro ofzo.
Nou ik ga het als ik straks thuis ben van stage in iedergeval even proberen. Zit geloof ik nog wel garantie op mn laptop, dus terugbrengen zit er dik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Noxious schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:42:
wellicht offtopic maar waar haal je die vandaan voor dat geld ? Ik zoek er zelf nog een maar kom veel duurder uit. Let wel het gaat hier om een laptop drive

@TS, heb je een netwerk thuis ? Dan kan je wellicht de dvd rom in de vaste pc delen en dan via het netwerk deze op je laptop benaderen en vanuit daar de installatie draaien. Op die manier zit je niet met de kopieerbeveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
Ray schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:51:
[...]

wellicht offtopic maar waar haal je die vandaan voor dat geld ? Ik zoek er zelf nog een maar kom veel duurder uit. Let wel het gaat hier om een laptop drive

@TS, heb je een netwerk thuis ? Dan kan je wellicht de dvd rom in de vaste pc delen en dan via het netwerk deze op je laptop benaderen en vanuit daar de installatie draaien. Op die manier zit je niet met de kopieerbeveiliging.
Ja gister voor het slapen gaan even naar gekeken, moet de beveiliging nog goed instellen dat moet dit wel werken. Kon iniedergeval al bij de share komen alleen zat nog te miepen over user acount waarmee ik in moest loggen/de juiste rechten had. Op stage hier gebruiken we het wel vaker om software te installeren bij onze werknemers. Gewoon cd bij m'n eigen pc erin, en dan via het netwerk installeren.
Ik denk dat ik nog garantie heb had 2 jaar garantie en zit nu pas op 1,5. Vorige maand al teruggeweest voor de fans en nu weer dan voor de dvd speler.. Gaat lekker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ahja mijn excuses, ik had gemist dat het om een laptop ging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
Tweakers!
het is me gelukt!
ik heb op mn vaste pc de cd erin gedaan en de drive geshared.
Na wat gestoei werkte het, niet zo snel maar toch.
Het installeren duurde van kwart over 4 tot kwart voor 6 :$!
Maar hij doet het!

Hardstikke bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Nou veel speel plezier dan maar ;)
Pagina: 1