Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:58:
Die pech kan je hebben. Gemiddelden zeggen helaas niets over individuele gevallen, hoewel je natuurlijk wel wat pech moet hebben

Ik ben in mijn hele leven slechts tegen één kapotte videokaart aangelopen en dat is een 8600 GT of GTS uit die beruchte 8xxx serie.
Waren dat kaartjes uit dezelfde serie, waarmee je die problemen had?
Eensch maar neen niet dezelfde serie. Het begon met een 7500...die was eigenlijk al rot vanaf het begin. Vrij rap daarna kwam de legendarisch 8500pro welke binnen 2 jaar er mee kapte (systeem zelf was toen overgens wel overgeclocked graka niet, althans niet extra dus). Toen door naar de 9500 vanwege de 9500>9700mod welke met 2 verschillende kaartjes niet doorging alhier. Kaarten door verkocht en de nog meer legendarischere

9800pro gekocht waarvan er maar liefst 2 van zijn gesneuveld ruimschoots binnen 2 jaar (systemen sinds de 9800pro stock gehouden tot op heden). Eén was van mijn broeder welke overgens hiervoor een 9600pro had die ook snel stuk ging en ik zelf had 2dehands nog een 9600XT gescoord die na enkele maanden de geest gaf. Allemaal, beginnend met algemene performance verlies, artifacts, poef, einde!!!!!!!!!
De volgorde van de kaarten kan enig sinds anders liggen want ik wissel regelmatig van spullen maar je zult begrijpen dat mijn vertrouwen een beetje op is in deuze club/clubben diverse merken gehad van club3d tot hercules!!!
En neen het ligt pertinent niet aan onkunde van mijn kant (dat zegt natuurlijk iedereen maar dat moet je maar even van me aannemen

). Pc van mijn broer was zo'n privé plan heb ik nooit aangezeten uh op het plaatsen van de 9800pro na dan

Daarnaast ben ik nog wel een game liefhebber dus mijn kaartjes hebben het vast warm gehad maar die van mijn broer hebben nog nooit een game gezien. Ow en uh neen we hebben eigen huizen in andere steden/dorpen dus de vlieger jullie lichtnet moet eens nagekeken gaat ook niet op. En om de vraag voor te zijn waarom ik ze bleef kopen...op papier gaven die kaarten op de 7500 na (en de mislukte 9500mods maar deze diende een hoger doel

) veruit de meeste bang for the buck. Achteraf blijkt dan dat het alleen maar geld kost maar ok
Edit: Nu ik mijn Ati geschiedenis aan het doornemen ben en bij het heden ben beland springt me te binnen wat voor kaart er in mijn pc zat voor de 8800GT..................3x raden....................een 1950pro en via mijn garantie kreeg ik gratis de 8800GT omdat de 1950 binnen het jaar al artifacts begon te vertonen
Boven een nvidia 7600gs draait al jaren zo ook een mx440. Ligt nog een Matrox ergens onder het stof en een voodoo 2 en 3 die het nog doen dus NEEEEEE het ligt niet aan mij

Ik ben ervaren genoeg en erg zuinig op mijn spulletjes en alles gaat altijd lang mee en blijft er als nieuw uitzien. Alleen zodra er Ati op staat gaat het stuk of Sony maar dat is weer een heel ander verhaal welke minstens zo lang is

Deels correct gesteund door één of andere TU hier in ons kikkerland. Was pas nog op tv google maar voor het bewijs

. Alleen na 15 meter ofzo was er enig verschil te meten wat mij weer verteld dat de oogjes/oortjes het pas doorhebben als de kabel een straat verderop ligt!!!
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 28-05-2010 04:21
]