Bah

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Dit scherm wat ik nu voor me had stond helemaal vol. Een lang bericht met allemaal nuttige dingen. Ik drukte op 'verstuur', maar in de tijd dat ik typte is T.net weer eens down gegaan.

Bah.

Toen drukte ik op 'back' en krijg ik weer een leeg 'post hier je topic' scherm voor me.

Bah.

Ik ga het niet nog een keer helemaal typen hoor.. Aargh.

Waarom kan ie dat niet gewoon onthouden? Soms is m'n cookie kapot, en dan moet ik m'n password opnieuw intypen. Omdat ik er een heleboel heb, type ik wel eens de verkeerde. Als ik dan back doe om de goeie in te typen is de tekst ook weg..

Bah.

Ik snap niet hoe de 'programmeur' van dit forum dat zo brak heeft gekregen, maar een ding is zeker: het zuigt.

Bah.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wat Arjen moet doen is <meta http-equiv="pragma" content="no-cache"> weghalen op de reply pagina's.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
*schrik*! Is het ZO erg?? Waarom zou DAT erin staan? Ik had wel aan die mogelijkheid gedacht, maar dat leek me zo onwaarschijnlijk dat ik 't niet eens bekeken heb..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Waarschijnlijk staat dat gewoon in de standaard header van het forum die dus over alle pagina's wordt uitgoept, maar da's niet handig op de reply pagina omdat-ie dan een relead forceert na het drukken op back.

• Kees
  • Laatst online: 16:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, heb ik hier nooit last van, in het begin wel, maar dat was toen redelijk snel weer gefixed :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan