Verzonden email vanaf telefoon niet zichtbaar op webmail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Sindskort een nieuwe (android) telefoon, waarop onder andere een app zit voor mijn hotmail account. Na natuurlijk wat getest, kwam ik erachter dat na het versturen van een mail via deze app, er op mijn pc (Live Mail) noch op de webmail van hotmail de verzonden items vanaf de mobiel gesynchroniseerd waren! Nu lijkt me dat toch technisch zeer haalbaar, en ik denk ook voor veel mensen erg wenselijk. Een vriend van me met Iphone heeft hetzelfde (ook hotmail), dus ging ik er voor het gemak maar even vanuit dat het niet aan mijn instellingen ligt (natuurlijk aangevinkt dat sent items ook in de sent items map gestopt moeten worden). De vraag is dus; waarom zijn de verstuurde emails vanuit een app vanaf een mobiel niet zichtbaar op de reguliere webmail, en is hier iets aan te doen?

Disclaimertje; hoewel ik me niet voor kan stellen dat hierover nog niet is gepost, heb ik geen eerdere berichten over het probleem kunnen vinden. Alvast excuses als ik iets over het hoofd heb gezien.
Hetzelfde geldt voor plaatsing onder onder Telecomproviders (keuze ivm met mobiel internet). Mocht er een betere plaats zijn, voel je vrij het topic een duwtje daarheen te geven modjes

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!