Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Uhhhm Soyonara?????
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
En dan spellen krijgen zoals Zero Wing (van All Your Base Are Belong To UsOp vrijdag 09 maart 2001 12:12 schreef udenjpg het volgende:
Zouden er meer Japanse spellen vertaald moeten worden naar het Engels? Of zouden ontwikkelaars meer moeten kijken naar de Japanse markt.
Nah!!
maar je hebt wel gelijk, meeste japanse spellen zijn zeer goed in elkaar gezet.
Check alle Konami titels maar die op vroeger op de MSX zijn verschenen. Ook Capcom en Namco zijn top..
Verwijderd
Qua RPG's Ik vind persoonlijk de "westerse" RPG's veel leuker zoals Baldur's Gate of die andere op AD&D gebaseerde spellen. Final Fantasy is leuk , en die filmpjes zijn ook heel cool, maar gameplay is niet zo super, althans dat vind ik.
Gameplay --> BOEIE.
Met Final Fantasy VII heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder meemaakte, ik werd complete gegrepen, geemotioneerd en meegesleurd door het verhaal en de sfeer.
Ik kan m.b.t. FF7 niet genoeg :9~:9~:9~:9~:9~:9~'s posten.
Ik heb alleen Zelda 1 en 2 gespeeld (Jawel, NES diehard) en van de andere titels sporadisch wat gezien, maar het beviel mij wel.
Als Japan synoniem staat voor dit soort spellen, kom maar op met die sushigames!!
Met Final Fantasy VII heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder meemaakte, ik werd complete gegrepen, geemotioneerd en meegesleurd door het verhaal en de sfeer.
Ik kan m.b.t. FF7 niet genoeg :9~:9~:9~:9~:9~:9~'s posten.
Ik heb alleen Zelda 1 en 2 gespeeld (Jawel, NES diehard) en van de andere titels sporadisch wat gezien, maar het beviel mij wel.
Als Japan synoniem staat voor dit soort spellen, kom maar op met die sushigames!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
AMEN to FF7!!!! 
Aniway, Zerowing was toch ook een goede conversie van Japans naar Engels?
LOL
Aniway, Zerowing was toch ook een goede conversie van Japans naar Engels?
LOL
wakarimasen!!!!Op vrijdag 09 maart 2001 12:35 schreef kyle_2000 het volgende:
Als je Japans an lezen is het no problemo
watashiwa. Nihonjindesuka
atode
Verwijderd
Als je FF7 al vet vond had je FF3(6 in Japan) en chrono trigger moeten spelen, die vond ik qua gameplay beter dan FF7. Dat waren echt vette spellen.
Betekent toch 'Ik weet het niet' ?wakarimasen!!!!
Heb ik nog onthouden van de serie Shogun die SBS in 1995 uitzond ofzo
'Doso' voor uw aandacht!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1