Japanse Games

Pagina: 1
Acties:

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Als je kijkt naar Japanse en Westerse spellen dan valt mij op dat er een groot verschil zit in gameplay storyline. Een japans spel heeft over het algemeen een makkelijker spelprincipe, meer Cinematisch opgezet en vaak kinderlijker (kijk Zelda, Final Fantasy en bijna alle andere leuke console spellen). Toch zijn deze spellen vaak leuker om te spelen. Zouden er meer Japanse spellen vertaald moeten worden naar het Engels? Of zouden ontwikkelaars meer moeten kijken naar de Japanse markt.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Als je Japans an lezen is het no problemo

watashiwa. Nihonjindesuka :)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Topicstarter
Uhhhm Soyonara?????

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

ik ken ook wat Japans: Nintendo, Sony, Pika, Chu, Honda, Toyota. Ow wat ben ik toch goed :P

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Op vrijdag 09 maart 2001 12:12 schreef udenjpg het volgende:
Zouden er meer Japanse spellen vertaald moeten worden naar het Engels? Of zouden ontwikkelaars meer moeten kijken naar de Japanse markt.
En dan spellen krijgen zoals Zero Wing (van All Your Base Are Belong To Us :)) ?
Nah!! :P

maar je hebt wel gelijk, meeste japanse spellen zijn zeer goed in elkaar gezet.
Check alle Konami titels maar die op vroeger op de MSX zijn verschenen. Ook Capcom en Namco zijn top..

Verwijderd

Qua RPG's Ik vind persoonlijk de "westerse" RPG's veel leuker zoals Baldur's Gate of die andere op AD&D gebaseerde spellen. Final Fantasy is leuk , en die filmpjes zijn ook heel cool, maar gameplay is niet zo super, althans dat vind ik.

Verwijderd

ik heb het niet zo op al die japanse shit,altijd van die rare characters etc...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Gameplay --> BOEIE.

Met Final Fantasy VII heb ik iets meegemaakt wat ik nog niet eerder meemaakte, ik werd complete gegrepen, geemotioneerd en meegesleurd door het verhaal en de sfeer.

Ik kan m.b.t. FF7 niet genoeg :9~:9~:9~:9~:9~:9~'s posten.

Ik heb alleen Zelda 1 en 2 gespeeld (Jawel, NES diehard) en van de andere titels sporadisch wat gezien, maar het beviel mij wel.

Als Japan synoniem staat voor dit soort spellen, kom maar op met die sushigames!! :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

AMEN to FF7!!!! :9~

Aniway, Zerowing was toch ook een goede conversie van Japans naar Engels? :)
LOL
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/dvolaric/banners/ayb2.gif

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Op vrijdag 09 maart 2001 12:35 schreef kyle_2000 het volgende:
Als je Japans an lezen is het no problemo

watashiwa. Nihonjindesuka :)
wakarimasen!!!!

atode

Verwijderd

Als je FF7 al vet vond had je FF3(6 in Japan) en chrono trigger moeten spelen, die vond ik qua gameplay beter dan FF7. Dat waren echt vette spellen. :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
wakarimasen!!!!
Betekent toch 'Ik weet het niet' ?

Heb ik nog onthouden van de serie Shogun die SBS in 1995 uitzond ofzo :)

'Doso' voor uw aandacht!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1