Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een -ja ik weet het- Medion MD40900 WLAN router gevonden, die ik wil aansluiten op mijn XP-pc op zolder. Dit omdat de router beneden eigenlijk te zwak is en de verbinding hier erg slecht is. Nu hebben we een modem, met daaraan een gewone router. Vanuit daar gaan kabels naar de pc's en de andere wifirouter beneden. Ik heb de router al aangesloten op de pc. Ik kon toen in het configuratiescherm van de router komen, en heb alles ingesteld. Het enige wat me niet lukte was om een werkende internetverbinding te krijgen. Toen heb ik de router als bridge ingesteld. Hierna had ik wel internet, maar ik kom nu niet meer in het configuratiescherm van de router, en mijn iPod vindt de router nog wel, kan er ook verbinding mee maken, maar heeft vervolgens geen internet. De handleiding kan ik helaas nergens meer vinden, en hij staat ook nergens op internet.

Nu dus de vraag: Hoe krijg ik de router goed werkend, zodat ik zowel met mijn iPod als mijn pc op het internet kan?

Alvast bedankt,

Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Misschien kun je ter verduidelijking van je verhaal de gewenste situatie eens even schetsen in paint ofzo? Want het is me niet precies duidelijk hoeveel routers je nu aan elkaar geschakeld hebt of wilt hebben?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Dhcp uitzetten op de nieuwe router. denk ik en je kan van zijn draadloos genieten.
al moet je wel waarschijnlijk kabel in de nieuwe router proppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hier is toch de handleiding? Wil je die router nu als Acces Point gaan gebruiken of wat is de bedoeling?

[ Voor 41% gewijzigd door Nivk op 14-04-2010 00:17 ]