Toon posts:

GSM GPS MMS GPRS UMTS WIFI Bluethooth IR ( eventueel radio )

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik een hekel heb om iedere zoveel tijd te kijken of ik een belangrijk berichtje heb ontvangen en een kleine blackberry me te klein is zoek ik een Tablet PC / Ipad of mypad.

Zie hier wat ik ben tegengekomen op het net.

Afbeeldingslocatie: http://eu.chinavasion.com/images/chinavasion-CVMB-M76-2-1-1.jpg

Ik zoek een aparaat dat GSM GPS MMS GPRS UMTS WIFI Bluethooth IR .( eventueel radio )

Platform heb ik nog niet besloten

Wat kunnen jullie mij aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Ehmmmm, is dit een serieuze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zeker !

Ik wil geen miskoop maken en dacht dat jullie mij konden vertellen wat de beste aankoop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Ok specificeer je vraag wat meer. Je wilt dus een telefoon met die specs? Dan raad ik je allereerst aan om op de volgende site te kijken: www.gsmarena.com
Daar kan je zoeken op de specs die jij wilt. Kan je vanaf daar verder kijken. Want eigenlijk heeft elke telefoon wel die uitrusting tegenwoordig :)

Wat wil je verder nog met je telefoon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik in de openingstopic heb verteld zijn die de spec : GSM GPS MMS GPRS UMTS WIFI Bluethooth IR .( eventueel radio )

Ik wil graag kunnen video bellen en snel internet ( HSPDA ) verder wil ik email kunnen ontvangen en MMS en op kunnen surfen, verder heb ik graag een scherm dat groot genoeg is voor met mijn vinger te navigeren dus géén touchscreen met pennetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:44
iPads
iPods
iPhones
iTunes
Apple TV
geschikt
ongeschikt

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.