Toon posts:

na een half uur uit het spel ( Battlefield bad Company 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb nu een andere modem, eerst een Livebox van toen hetende Orange, en sinds ik nu een andere modem heb gekregen (de Speedtough THOMSON ST706) heb ik dat ik na een half uur uit het spel ( Battlefield bad Company 2) wordt gegooit met het bericht verbinding met ea verbroken.
Kan ook toeval zijn geweest en dat het aan ea ligt?

Heb gekeken of het internet nog wel functioneerde.
MSN stond nog aan en kon gewoon op internet.
Er is iets wat na een half uur mijn spel disconnect met de servers van EAgames.

Ik ga vanavond nog eens met de livebox (oude modem) aan de gang kijken of daar dan ook het probleem is.
Want eerder had ik dat probleem niet.

Ik heb vanavond de hele tijd wel 3 uur achter elkaar op de livebox modem gespeeld zonder dat het maar 1 keer de verbinden met eagames onderbrak.
Dus het zit in de de Speedtough THOMSON ST706 modem

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 00:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mail terug gekregen dat ik port forward moest instellen voor die game.
Ik geloof daar niks van want anders had ik niet eens in die game kunnen spelen, pas na een half uur wordt ik eruit gegooit. De persoon aan de telefoon van online zei ja dat kan wel dat het na een half uur de poort sluit.
Ik ben zeer boos nu ze willen mijn telefoon ook niet terug zetten op de livebox
kan iemand mij helpen?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Dit topic is dubbel met poort forward om niet uit het spel te worden gegooit wat niet echt handig is. Als je vindt dat een topic ergens anders beter past kun je dat het beste aangeven via een topic report (via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif te vinden bovenaan een topic pagina). Aangezien het meer een netwerkprobleem is dan een probleem met de game zelf past deze waarschijnlijk ook beter in Netwerken, dus sluit ik deze en kun je verder in het andere topic :).

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 14-04-2010 21:46 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.