[feat/frontpage] Video tag bij Productreviews

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ben op dit moment bezig het met schrijven van een productreview voor een mobiele telefoon. Nu was oorspronkelijk mijn bedoeling om een paar demofilmpjes -die gemaakt zijn met het toestel- te uploaden naar YouTube om ze vervolgens in te sluiten in de review.

Helaas wordt bij productreviews de video tag niet ondersteund, is dat met opzet gedaan of is het gewoon nooit geïmplementeerd? Ik zou de ondersteuning ervoor wel enorm handig vinden :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat het gewoon nog nooit eerder gevraagd is ;)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Afgezien van het eerste topic, dat ik blijkbaar toendertijd over het hoofd heb gezien, zie ik geen direct verzoek :P

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

devtrack: Dramatische ondersteuning UBB-codes op tweakblogs
Verder zouden ook de nodige (lees bovenstaande) tags in de productreviews moeten werken om zo toch de hogere kwaliteitsreviews te stimuleren.
Daar had ik het verkapt ook al gemeld/gevraagd :9

Maar bij deze: Plz fix :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zou inderdaad een welkome aanvulling zijn. Sommige dingen zijn makkelijker uit te leggen a.d.h.v. een filmpje. Ik heb geen idee of het op dit moment mogelijk is de video tag aan de productreviews toe te voegen zonder dat deze ook op de rest van de frontpage beschikbaar komt (bijvoorbeeld de reacties). Als het mogelijk is, zou die dan op termijn toegevoegd kunnen worden? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

BastiaanN schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:59:
Ik heb geen idee of het op dit moment mogelijk is de video tag aan de productreviews toe te voegen zonder dat deze ook op de rest van de frontpage beschikbaar komt (bijvoorbeeld de reacties).
offtopic:
Net als op tweakblogs is in de blog zelf wel de [video]-tag beschikbaar, in de reacties niet, is dus mogelijk ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

video toegevoegd als toegestane tag bij productreviews :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.