display shadow/blur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 13:57
Dag Mede tweakers,

Ik loop tegen een vreemd probleem aan met mijn computer dat er een soort van schaduw aan de rechterzijkant van alles komt te staan. Het is redelijk doorzichtig en loopt door tot een centimeter of 8 naar rechts. Tijdens het gamen is dit wel eens lastig maar het ziet er vooral vreemd uit. Heb een Asus HD4890 en heb al verschillende drivers geprobeerd van de Asus website en van de ATI website zelf.
http://i43.tinypic.com/2w1rv9l.jpg

Hopelijk dat iemand van jullie me kan helpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Decipher666 op 13-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:51

HaTe

haat niet

Ik zie niks verkeerds.. ? Ligt aan je scherm dus?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

breinonline

Are you afraid to be known?

Ligt waarschijnlijk aan je scherm, er is niks bijzonders te zien.

Maak anders een foto van het scherm en upload die, dan kunnen we meedenken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 13:57
hmm heb helaas alleen mijn telefoon hier en die maakt niet echt scherpe foto's maar als jullie geen vreemde strepen zien dan zal het aan mijn scherm moeten liggen... Vervelend omdat dit scherm pas 2jaar oud is.. zodra ik mijn andere camera heb zal ik even een fotootje schieten en zien jullie wat ik bedoel!
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Decipher666 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:38:
hmm heb helaas alleen mijn telefoon hier en die maakt niet echt scherpe foto's maar als jullie geen vreemde strepen zien dan zal het aan mijn scherm moeten liggen... Vervelend omdat dit scherm pas 2jaar oud is.. zodra ik mijn andere camera heb zal ik even een fotootje schieten en zien jullie wat ik bedoel!
Alvast bedankt :)
hmm schaduw langs de rechter zijkant ? Pak eens een bouwlamp en schijn eens op je scherm en kijk wat je dan ziet. Als je het dan een beetje ziet dan is je blacklight verrot aan de rechterkant van je scherm. misschien garantie voor 3 jaar ?

All-Round nerd | iRacing Profiel