PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik denk dat het wel meevalt met de lucht die het tegenhoudt, als ik de onderkant bekijk (google afbeeldingen ftw) dan zie je daar een hoop roosters http://i.testfreaks.com/i...ell-studio-15.3271043.jpg , zitten achter al deze roosters de filters? en komt er uit de zijkant van de laptop veel lucht als de ventilatoren aanslaan? dan zal er wel veel lucht doorheen gaan, komt er weinig lucht uit de zijkant (of waar de outtake van de lucht zit) dan zal het wel veel lucht tegenhouden. maar ik zou ze laten zitten, ze zitten er niet voor niets, en ik verwacht niet dat dell zo dom is om de luchtinlaat te blokkeren met stickers.
Een koeler aan de onderkant van een PC lijkt me niet de bedoeling, warmte stijgt op.
Het is dus effectiever / efficiënter om lucht dus opzij en naar boven te laten gaan. Zie daarvoor ook de FAQ:
Cooling FAQ
Staat je PC niet stiekem op de kop?
EDIT:
Laat bovenstaande maar zitten, ik dacht dat het een desktop PC betrof, geen laptop.
Het is dus effectiever / efficiënter om lucht dus opzij en naar boven te laten gaan. Zie daarvoor ook de FAQ:
Cooling FAQ
EDIT:
Laat bovenstaande maar zitten, ik dacht dat het een desktop PC betrof, geen laptop.
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 13-04-2010 17:59 ]
top dat je weet at warme lucht opstijgt, maar weet je ook dat koude lucht van onderen komt? en dus een fan aan de onderkant koele lucht in de kast kan blazen?CptChaos schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:58:
Een koeler aan de onderkant van een PC lijkt me niet de bedoeling, warmte stijgt op.
Cooling FAQ
EDIT:
zo'n rooste is denk ik een dustiflter waar jij het over hebt, om stof tegen te houden, kleine deeltjes komen nog wel je kast.
ja, daag.
Och, op deze manier voorkom je wel een hele zut stof in je laptop..
-edit-
met stom^
-edit-
[ Voor 15% gewijzigd door BHQ op 13-04-2010 18:01 ]
Nee ze zijn zo dun als een dikke sticker zeg maarLaeh schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:57:
en ik verwacht niet dat dell zo dom is om de luchtinlaat te blokkeren met stickers.
Het voor de middelste. Die bovenin zit de fan achter. Daar zit die niet. Daar komt alle ''warme'' lucht uit. Enige uitgang dacht ik.
Maar ik laat ze denk ik wel lekker zitten denk ik, aangezien dustfilters wel fijn klinkt
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Pagina: 1