Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Johanson16
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08-10 17:24
Ik heb met mijn Desire het probleem dat het toestel soms geen 3,5mm headphones detecteert. Gisteravond druk ik de standaard HTC headphones in het toestel maar deze werden toen niet gedetecteerd, muziek bleef dus gewoon uit de speakers komen. Daarna nog met een Philips in-ear headphone geprobeerd, zelfde probleem.

Vanochtend denk ik, laat ik het nog eens proberen en opeens geen problemen meer.

Daarna nog eens gehad dat het niet werkte, nu werkt het weer wel.

Meerdere mensen met dit probleem of een oplossing hiervooer?

Heb HTC support inmiddels gemaild, nog geen reactie ontvangen.

• guyndalf
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-04-2010
Ja hoor, al last van toen ik mijn headphone de eerste keer inplugde. Een email om mijn Desire om te ruilen was al bijna verstuurd toen bleek dat na een reboot het opeens wel terug werkte.

• benchMarc
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
Ik heb de koptelefoon functie nog helemaal niet gebruikt. Binnenkort zal ik er eens flink gebruik van maken en laten weten of ik bugs ben tegengekomen.

• Odie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-10 16:50
Ik heb dit een keer meegemaakt. Ik dacht toen dat ik de headset niet goed ingeplugd had, maar het kan dus ook een bug zijn geweest. Daarna niet meer gezien.

• benchMarc
  • Registratie: oktober 1999
  • Nu online
Ok, even de proef op de som genomen. Net voor het eerst mijn koptelefoon (niet de meegeleverde maar een Sennheiser PMX100) aangesloten en wat denk je? Hij detecteerde hem niet. Reboot gedaan en direct daarna kwam het koptelefoon icoontje al bovenin te staan. Na een reboot deed hij het dus meteen. Ik had een uptime van zo'n 40 uur met allerlei gedownload en install. Voor de rest geen gekke dingen gedaan.

• robvanwalbeek
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-06 11:30
Had het probleem ook toen ik hem kreeg. Deze GoT nog niet gelezen, maar het toestel als DOA terug gestuurd naar Hi! (kan binnen 8 dagen na ontvangst). Kreeg 2 dagen later weer een nieuw toestel aangeboden via de postbode. En de nieuwe doet het perfect. Probleem was dat bij de "oude" de headphone niet diep genoeg in de opening kon, waardoor het contact haperde... Super service van Hi! btw.

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-09 08:16

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Even een crosspost. Ik heb problemen met de koptelefoonaansluiting als ik hem op de aux ingang van mijn versterker aansluit. Dan gaat de muziek skippen, fast forwarden en/of worden er random mensen gebeld door mijn telefoon. IMO raakt de mp3 nogal van slag als hij moeite heeft de koptelefoon te detecteren door de totaal andere impedantie van de aux ingang.

Bij mij gaan sommige jack kabeltjes ook niet diep genoeg in de telefoon maar dat ligt dan gewoon aan incompatibaliteit van die kabeltjes met mn telefoon.

Makkelijk wijzigde deze reactie 27-04-2010 21:41 (17%)

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-10 19:14
Was eerder ookal een probleem bij de Hero. Maar dat hield opeens spontaan weer op bij iedereen. Vreemd.

• Jeroentje1981
  • Laatst online: 30-08 09:17
Ik kan de jack ook niet helemaal in de telefoon steken. Een stuk van de 3,5 mm jack blijft ook gewoon zichtbaar. Verder zijn de controls bij mij ook niet te gebruiken.

Jeroentje1981 wijzigde deze reactie 27-04-2010 23:45 (19%)

• 210667
  • Registratie: oktober 2019
  • Niet online
quote:
Jeroentje1981 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:43:
Ik kan de jack ook niet helemaal in de telefoon steken. Een stuk van de 3,5 mm jack blijft ook gewoon zichtbaar. Verder zijn de controls bij mij ook niet te gebruiken.
Even goed doordrukken totdat je een klikje voelt. De originele meegeleverde headset werkt prima.

• Jeroentje1981
  • Laatst online: 30-08 09:17
quote:
Heppieboeddah schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:20:
[...]

Even goed doordrukken totdat je een klikje voelt. De originele meegeleverde headset werkt prima.
Ik heb al vrij hard gedrukt, maar harder lijkt mij echt niet de bedoeling. Robvanwalbeek meld ook al reeds eenzelfde verhaal als dat ik heb. Ik ga van het weekend even langs de shop om het te laten checken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• denB
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2012

denB

Gamert

Ik zit nu in de tram en heb het zelfde probleem. Dit is tevens voor het eerst dat ik dit heb in 3weken tijd met veel gebruik. Raar naja zal zo evehn een restart doen en kijken of het dan gefixed is

Daily Vlog Diary

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:45
Ik heb er eigenlijk nog geen last van gehad, desire herkent hem meteen :)

BlaBlaBla

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True