Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste experts,

Ik heb vorige week een HDD recorder gekocht van LG (RH387H). Ik wil deze aansluiten op mijn decoder van Canal Digitaal (REBOX RE - 2701SPVR). Ik heb alles volgens het boekje aangesloten, en zolang de HDD recorder uit staat kan ik gewoon tv kijken, maar het lukt me niet om de kanalen te selecteren in het menu van de HDD recorder. Als ik de kanalen laat selecteren krijg ik gewoon een beeld vol ruis, en dus totaal geen overzicht van de kanalen die ik heb.

Iemand suggesties? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

Hoe heb je e.e.a. aangesloten?

Er vanuitgaand dat het mogelijk is komt het signaal uit je decoder via scart en je HDD recoder moet dus opnemen vanaf een scart ingang en niet vanaf 'kanalen'....

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:12

FeaR

In GoT we trust

Jup, dat dit topic beter in Mediaspelers en HTPC's past :P
Schopje die kant op dus.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Zou dit geen HDCP issue kunnen zijn?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank heren voor de suggesties. Ik heb alles wel goed aangesloten en het lukt me nu wel om op te nemen (via scart zoals Mr Dry suggereerde, maar lukt me niet om de kanalen in te laden in het menu van de HDD recorder.
Het is denk ik geen HDCP issue, aangezien ik wel alle kanalen kan opnemen via scart.

Volgens de gebruikershandleiding is dit een kwestie van zoeken, maar hij vindt dus nooit de kanalen die ik via de decoder wel kan bekijken.

Ik heb bij mijn decoder ook een functie waarbij in de EPG programmagids kan kiezen om een bepaald programma op te nemen, maar dit lukt ook niet aangezien de decoder de HDD recorder niet herkent...

Help!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je bedoelt de analoge TV-kanalen?
Heb je je recorder dan wel aangesloten op de analoge kabel-TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 16:26

VIPER2001

[GOT]The Source

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:04:
Dank heren voor de suggesties. Ik heb alles wel goed aangesloten en het lukt me nu wel om op te nemen (via scart zoals Mr Dry suggereerde, maar lukt me niet om de kanalen in te laden in het menu van de HDD recorder.
Het is denk ik geen HDCP issue, aangezien ik wel alle kanalen kan opnemen via scart.

Volgens de gebruikershandleiding is dit een kwestie van zoeken, maar hij vindt dus nooit de kanalen die ik via de decoder wel kan bekijken.

Ik heb bij mijn decoder ook een functie waarbij in de EPG programmagids kan kiezen om een bepaald programma op te nemen, maar dit lukt ook niet aangezien de decoder de HDD recorder niet herkent...

Help!
Je kunt natuurlijk nooit de kanalen van satteliet in je hdd recorder inladen(zit ja ook geen sat atenne op),
het kan alleen via scart.

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 15:27
Het is inderdaad zoals VIPER het al zegt, je zal naast een timer op je HDD recorder een timer op je REBOX moeten instellen wil je kunnen opnemen.
Je kan niet van je HDD recorder vragen je sateliet tuner af te laten stellen op een bepaalde zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je geen losse externe hard disk met usb aansluiting gekocht , er staat niet voor niets PVR achter .(2701 sPVR) personal video recorder.

En je kunt toch maar 1 programma opnemen want je hebt een single tuner die maar 1 ding tegelijk kan ,dus je moet kijken wat je opneemt.

Beetje zonde van je aankoop!

En je kan alleen opnemen met je hd recorder van de scart aansluiting ,dus E1 of L1 of iets in die geest!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 01:24 ]

Pagina: 1