Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2024
Al overal gezocht, maar nergens reviews of (veel) info kunnen vinden over de MSI GTS250 Twin Frozr 1G.
Zelf al wat info boven water gehaald en tot nog toe dit ontdekt:
Het is een GTS250 chipset die standaard(!) onderklokt is op 675 core clock Dus niet de 738 Mhz die je verwacht.
Dat is gedaan voor zover ik kan vinden om er een "green" kaart van te maken, die dus zuiniger moet zijn.
Ook is de kaart dankzij de dubbele koeling lekker stil en goed koud te krijgen (<60 graden tijdens High Performance 3D in Crysis).
Wie weet er meer over deze kaart?
Met name een performance review zou ik erg prettig vinden.

Nu heb ik ook nog de vraag of iemand deze kaart heeft/kent en weet of het ok is kan om deze kaart te "overklokken"naar de default waardes van een GTS250 (675 core clock/1836 shaderklok).
Ik heb het al kort uitgeprobeerd (mbv MSI Afterburner) en hij draait vooralsnog stabiel op die snelheid.
Nu wil ik deze kaart graag op deze klok snelheid houden en omdat dit de eigenlijke snelheid van een GTS250 is lijkt me dit ook de garantie niet te schaden, maar wie kan me hier meer zekerheid over geven?

[ Voor 0% gewijzigd door florus op 13-04-2010 23:52 . Reden: foutieve shaderclock weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342353

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
Helaas na zeker 15 minuten(!) laden bleek dat dit om de andere MSI GTS250 kaart gaat. Boven dit topic staat een plaatje van de kaart die ik heb (met 2 fans).
Hier een link naar de productpagina: http://global.msi.eu/inde...no=&cat3_no=&prod_no=1867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dit zegt guru3d..

Ik kon zo ook geen bench vinden...
Gek genoeg reppen ze daar nog over standaard 1620 :?

edit- post uit jan dit jaar :X

[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 13-04-2010 21:01 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
Humma Kavula schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:58:
Dit zegt guru3d..

Ik kon zo ook geen bench vinden...
Gek genoeg reppen ze daar nog over standaard 1620 :?

edit- post uit jan dit jaar :X
Hm. daar staan dus inderdaad de onderclock waardes.
Gek genoeg staat erop de doos dan weer niets over een Green versie...