Toon posts:

NAS als back office + mediatank

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en Dames,

Ik ben op zoek naar een nas-server maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
Kunnen jullie mij miss wat koophints geven voor ik weer een kat in de zak koop!
(ik heb gemerkt dat er al een topic is maar die dateert van 2007, beetje oud niet?!)

Nu wat verwacht ik van mijn nas:

Ik (Hasselt) heb samen met mij broer(Leuven) een bedrijf(je) en het zou handig zijn als we onze bestanden kunnen raadplegen/wijzigen via het internet. Het zijn vnl word en excel bestanden...
Graag zouden we deze bestanden ook raadplegen/wijzigen via onze iphone (via een app).
Mijn broer werkt met apple dus moet compatibel zijn voor zowel mac als microsoft...

De grootte zou ongeveer tussen de 1TB tot max 4TB moeten liggen.

Ik download nogal veel via torrents en blijkbaar is dit tegenwoordig ook een optie op veel nas-en?!
Die Itunes server zie ik ook wel zitten want dan kan je toch overal aan je Itunes bib, niet?!
Kan je adhv die itunes server ook muziek afpelen op je iphone wanneer je bv in de wagen zit?!
Ook heb ik al veel films in mijn bezit dus die moeten ook te streamen zijn of verbinding kunnen leggen
met een mediaspeler (aankoop deze zomer).

Zo ik hoop dat jullie er een beetje aan uit kunnen?! Oohw ja budget tuss €150 en €350...
Toch nog wel ff vermelden dat ik een leek ben in dit soort dingen! :p

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Joachim 8)7

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor bestandjes delen volstaat Dropbox volgens mij. Kan ook mobile, op sommige phones weliswaar alleen webbased. https://www.dropbox.com/help/32