Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb er genoeg van, mijn iPhone is al 2 maanden niet meer bruikbaar als een telefoon. En het is natuurlijk mijn eigen stomheid geweest, omdat ik heb geïmporteerd en er vanuit ging dat ik geen domme fout zou maken, wat het restoren van mijn iPhone was. Hierbij bleek ook de baseband geüpdate.

Sindsdien heeft mijn Engelse telefoon geen unlock meer. Hij is inmiddels downgraded naar 3.1.2 en weer jailbroken met blackra1n, maar niet bruikbaar als iPhone.

Nu weet ik dat normaal iPhones heel lang veel waard blijven, maar die van mij kan dus niet meer bellen. Hoe weet ik nu wat voor prijs ik zou kunnen vragen? Ik heb €699,- betaald en de iPhone 3GS aangekocht via www.cd-media.nl, een bedrijf in Ridderkerk.

De telefoon komt uit Engeland en ik heb weinig behoefte om voor de legale unlock (15 pond) naar Engeland te vliegen en weer terug. Ook duurt mij juni 2010 te lang en dan koop ik liever voor €200,- een goedkope Android telefoon, zodat ik nu alweer kan bellen. Ben een beetje zat van de Nokia uit 2000 die ik nu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een gek ervoor geeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Tsja, als je er niet mee kan bellen lijkt het me een gelijkwaardige Ipod Touch. Bekijk daar de prijzen van, en zie wat je er voor kunt krijgen. Enig idee wat je er voor wilt hebben? Stuur me anders een DM, ben zelf pas mijn ipod touch verloren.

Overigens dit artikel kunnen vinden, misschien heb je er iets aan.

http://www.everythingicaf...iginal-network-52731.html

[ Voor 27% gewijzigd door Greatsword op 13-04-2010 15:10 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cd-Media is trouwens wel een keurige toko.
Kunnen hun niet voor je de legale unlock regelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-04-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bied € 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Het aanbieden van spullen is sowieso niet toegestaan via het forum, dus dat zou via DM moeten gaan, maar het is ook voor andere mensen interessant, die ook een beetje spijt hebben van de hoge aanschafprijs van de iPhone en nu ook nog 2 maanden slechts gebruik zouden kunnen maken van de iPod-functies, tenzij eerder de unlock uitkomt.

Misschien ligt het aan mij, maar:
Donstil, ik weet niet wat ik aan die oneliner heb en een legale unlock kan alleen door naar Engeland te gaan.
Destianto, bedankt voor het rondkijken met ik weet hoe unlocks werken, het is nu afwachten wanneer een nieuwe unlock komt. En die is er inmiddels al 2 maanden niet, hij zou morgen uitkomen, maar de kans is ook groot dat hij pas uitkomt bij iPhone OS4 final. Als mijn iPhone niet geupdate was naar de nieuwste baseband, dan had ik nog gewoon de oude unlock-methode kunnen gebruiken.
-barbara-: Ik zou zelf denken rond de €500,-, maar onderhandelen zou via DM moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
chronoz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:33:-barbara-: Ik zou zelf denken rond de €500,-, maar onderhandelen zou via DM moeten.
offtopic:
Is 500 niet erg optimistisch voor een 2de hands iPod Touch?

Kun je niet tijdelijk een ander toestel kopen voor nu en die paar maandjes wachten waardoor de verkoopprijs (als ie weer kan bellen) weer wat stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Snap het ook niet goed eigenlijk.
Je wilt nu dus redelijk wat geld verliezen omdat je geen kleine 2 maand meer kan wachten tot je iPhone ge-unlocked kan worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Na de unlock is het gewoon weer een iPhone 3GS 32GB, dus de vergelijking met een iPod Touch is natuurlijk overdreven. Indien blijkt dat het verstandiger is de iPhone te bewaren totdat die unlock uitkomt, dan zal ik dat sowieso wel doen. De prijs op internet (iphoneclub.nl) voor een 2e handse iPhone 3GS 32GB is € 550 tot zelfs €600 en mijn iPhone is gewoon in nieuwstaat, dus vandaar een vraagprijs van €500.
Fire69 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:43:
Je wilt nu dus redelijk wat geld verliezen omdat je geen kleine 2 maand meer kan wachten tot je iPhone ge-unlocked kan worden? :?
Nee, ik snap niet dat jullie massaal de prijs voor een iPhone 3GS 32GB, die alleen als iPod Touch te gebruiken is voor 2 maanden, dezelfde waarde geven als een iPod Touch 32GB. Moge duidelijk zijn dat de toekomstige waarde en functionaliteit ook gewoon van hoge invloed is op de huidige dagwaarde.

[ Voor 39% gewijzigd door chronoz op 13-04-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
chronoz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:33:

Misschien ligt het aan mij, maar:
Donstil, ik weet niet wat ik aan die oneliner heb en een legale unlock kan alleen door naar Engeland te gaan.
Nou ik weet toevallig dat hij ook de t-mobile simlocks legaal kan verwijderen.

€300a€350 lijkt me redelijk. €500 is echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Wacht nog 2 maanden en je kunt weer bellen hopelijk ;)

Beetje geduld hebben, hou de berichten in de gaten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:31
Je ziet een 3G op marktplaats nog weg gaan voor 300, een 3GS kan je imho wel tegen de 400 verkopen.

edit:

Niet meer bruikbaar om te bellen? Dat gaat flink happen in de prijs ben ik bang.

[ Voor 31% gewijzigd door ZpAz op 13-04-2010 17:33 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

De unlock komt niet uit volgens de "bronnen" voordat de nieuwe iphone in de schappen ligt. Als dit idd zo is betekent dat je tot juni juli met een veredelde ipod touch loopt...
Wat ook betekent wanneer de nieuwe iphones uitkomen de 3gs en een stuk minder waard worden...

Dus als je een gek kan vinden die 300 euro zou willen betalen zou ik het doen, wat ik eigenlijk zou doen is kijken of je een officiële unlock code kan verkrijgen. (Die 100 euro verdien je wel snel terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit kun je beter via in V&A plaatsen. Zet je advertentie op veilingmodus en je komt er vanzelf achter wat je iPhone nog waard is. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.