cs: source

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Hallo tweakers,

sorry als ik in het verkeerde forumdeel post maar ik ben op zoek naar cs: source of een steam account met cs: source waar iemand vanaf wil. Ik heb geprobeerd bij bol te bestellen maar die kon niet meer leveren en kon in andere winkels zo snel geen andere vinden behalve via steam. Aangezien ik geen creditcard heb is dat ook geen optie.

Mocht je je steam account met cs source verkopen of cs source zelf, of een tip hebben waar ik hem kan bestellen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Misschien is het handig om een vriend die wel een credit card heeft het spel aan je te "giften". Je betaalt em dan handje contantje terug en iedereen is gelukkig.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 17:13
Je kan ook via PayPal betalen bij Steam. Misschien wel zo makkelijk. Zeker als je je paypal aan je rekening koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Free Record Shop, Dynabyte en Dixons hebben 'm ook ongetwijfeld voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:57
Faaz0 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:47:
Ik heb geprobeerd bij bol te bestellen maar die kon niet meer leveren en kon in andere winkels zo snel geen andere vinden behalve via steam. Aangezien ik geen creditcard heb is dat ook geen optie.

Mocht je je steam account met cs source verkopen of cs source zelf, of een tip hebben waar ik hem kan bestellen hoor ik het graag!
Je kunt het spel gewoon kopen via Steam en daarbij gebruik maken van click and buy, een soort iDeal/PayPal systeem dat je kunt koppelen aan je bankrekening. Gebruik het zelf al een hele tijd en bevalt goed, enige nadeel is dat je soms 'te makkelijk' spellen koopt. Een paar keer op Next klikken en het volgende spel komt weer binnen :-)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

En anders koop je m bij G2play, je kunt betalen met paypal/iDeal/bankoverboeking + de prijzen liggen ook niet verkeerd.

Als je met paypal/iDeal betaalt heb je de key ook nog vrijwel direct in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Zsub schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Je kan ook via PayPal betalen bij Steam. Misschien wel zo makkelijk. Zeker als je je paypal aan je rekening koppelt.
Je kan zelfs via iDeal betalen bij steam, dan moet je voor de optie click and buy kiezen.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
roy-t schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:43:
[...]

Je kan zelfs via iDeal betalen bij steam, dan moet je voor de optie click and buy kiezen.
idd deze optie heb ik ook al een paar keer gebruikt, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GoT is er niet voor handel, je steam-account met CS:S licentie zul je dus ergens anders op de kop moeten tikken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.