Als je geen woonplaats in je profile plaatst, kan er zeker niemand voor je kijken, bel anders ff met 0800-0093 (sponsorgeld vrij
)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik ken het zoals velen. Ben er gelukkig wel een half jaar vanaf eindelijk.:) Zit nu met een luxe probleem of ik m'n kabel houd (60KB/s) of straks overstap op ADSL....
Verwijderd
overstappenOp vrijdag 09 maart 2001 12:43 schreef Marius het volgende:
Ik ken het zoals velen. Ben er gelukkig wel een half jaar vanaf eindelijk.:) Zit nu met een luxe probleem of ik m'n kabel houd (60KB/s) of straks overstap op ADSL....
Ik heb sinds een paar weken kabelfoon, dus ik ben ook benieuwd naar mijn volgende foon-rekening.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ben ik even blij dat ik al sinds Jan. 1997 een kabelmodem had.... Al 4 jaar geen telefoonkosten
En ik ben geloof ik van al die tijd minimaal 3,5 jaar online geweest met servertjes, irc-botjes, en ander nerdie gedoe 
Die goeie oude tijd....
Die goeie oude tijd....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Denk niet dat de topicstarter echt behoefte heeft aan dit soort reacties.Op vrijdag 09 maart 2001 14:26 schreef maartena het volgende:
Ben ik even blij dat ik al sinds Jan. 1997 een kabelmodem had.... Al 4 jaar geen telefoonkosten![]()
![]()
En ik ben geloof ik van al die tijd minimaal 3,5 jaar online geweest met servertjes, irc-botjes, en ander nerdie gedoe
Die goeie oude tijd....
Verwijderd
ken het probleem, kreeg in november een brief van chello: 'het is mogelijk om kabel te krijgen in uw woonplaats', ik helemaal blij, had twee maanden nodig om mijn ouders over te halen.
Januari bel ik chello: 'sorry, nog niet mogelijk in uw woonplaats' en op mijn ja-maar-ik-heb-toch-zo'n-brief-gehad kreeg ik te horen dat ik maar naar upc moest bellen.
Toen kreeg ik te horen dat mijn woonplaats net vrijgegeven was, maar dat er in mijn wijk 'vocht in de kabel zat', dus ik zei dat ik die brief al in november had gehad, waarop er niks zinnigs uit de beste man meer kwam.
Pas kreeg ik een brief van UPC dat het nog steeds niet mogelijk was, maar dat ik binnenkort echt kon kabelinternetten.
Yeah right, heb gelijk me maar aangemeld bij mxstream, alhoewel dat wel -voornamelijk qua installatiekosten- flink duurder is...
Januari bel ik chello: 'sorry, nog niet mogelijk in uw woonplaats' en op mijn ja-maar-ik-heb-toch-zo'n-brief-gehad kreeg ik te horen dat ik maar naar upc moest bellen.
Toen kreeg ik te horen dat mijn woonplaats net vrijgegeven was, maar dat er in mijn wijk 'vocht in de kabel zat', dus ik zei dat ik die brief al in november had gehad, waarop er niks zinnigs uit de beste man meer kwam.
Pas kreeg ik een brief van UPC dat het nog steeds niet mogelijk was, maar dat ik binnenkort echt kon kabelinternetten.
Yeah right, heb gelijk me maar aangemeld bij mxstream, alhoewel dat wel -voornamelijk qua installatiekosten- flink duurder is...
Verwijderd
welke stad is dat alsk vragen mag? al wel adsl maar nog geen kabel?Op vrijdag 09 maart 2001 19:26 schreef johnny appleseed het volgende:
ken het probleem, kreeg in november een brief van chello: 'het is mogelijk om kabel te krijgen in uw woonplaats', ik helemaal blij, had twee maanden nodig om mijn ouders over te halen.
Verwijderd
Chello stuurt mij altijd van die foldertjes dat ik kabelinternet kan krijgen.
Hoe willen ze dat hebben?

Je kan hier geen eens kabel TV krijgen!!!
Hoe willen ze dat hebben?
Verwijderd
hahahaha en welk gehucht is dat?Op vrijdag 09 maart 2001 19:37 schreef diddel het volgende:
Chello stuurt mij altijd van die foldertjes dat ik kabelinternet kan krijgen.
Hoe willen ze dat hebben?![]()
![]()
Verwijderd
Ridderkerk (2986TE); kabelinternet hoort wel mogelijk te zijn, maar in mijn wijk (echt geen buitenwijk ofzo hoor) hebben ze dus vocht in de kabel ofzo, yeah rightOp vrijdag 09 maart 2001 19:29 schreef achappey het volgende:
[..]
welke stad is dat alsk vragen mag? al wel adsl maar nog geen kabel?
Pagina: 1