Hotmail Forwarden naar Gmail

Pagina: 1
Acties:

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-11 18:02
Ik heb op internet al een beetje uitgezocht hoe je je hotmail kan binnenhalen via Gmail.

Via pop3 wordt mijn hotmail al opgehaald door gmail, alleen krijg ik mijn mail in een aparte label, en niet in mijn postvak in. Hierdoor krijg ik dus ook geen notificatie wanneer ik een nieuw mail heb (op mijn hotmail adres).

Wanneer ik het vinkje 'Label incoming messages:' uitvink, zie ik mijn mail helemaal niet meer staan. De mail wordt wel binnengehaald, aangezien ik het wel kan vinden dmv de zoekfunctie.

Iemand enig idee hoe ik mijn mail in de postvak in kan krijgen?

Dank!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet in je 'Accounts en import' setting bij Gmail even je instellingen aanpassen, zo moet het vinkje bij 'Binnenkomende berichten archiveren (Postvak IN overslaan)' er niet staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Je kan (zoals je topictitel al zegt) natuurlijk ook gewoon echt forwarden. Dat kan je vinden onder: Opties (rechtsbovenin) » Meer opties » E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen :)

The devil is in the details.

• deimos
@ Mute, via hotmail kan je geen mails naar je gmail forwarden, enkel naar hotmail adressen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ow, ik zie het, flauw 8)7

The devil is in the details.

• deimos
Het is al gelukt! Ik had mijn gmail nog op forward staan naar mijn hotmail, waardoor mijn inbox werd teruggestuurd.

Lekker slim!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

kenkreutzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:28:
@ Mute, via hotmail kan je geen mails naar je gmail forwarden, enkel naar hotmail adressen ;)
Niet op de voor de hand liggende manier maar het kan wel, zie o.a. http://www.howtoforge.com...o-any-other-email-account

• deimos
Je kan tegenwoordig ook je hotmail ophalen via gmail (via pop3), Dat is veel gemakkelijker lijkt me

• JBS
  • Niet online

JBS

kenkreutzer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:35:
Je kan tegenwoordig ook je hotmail ophalen via gmail (via pop3), Dat is veel gemakkelijker lijkt me
Zeker, veel handiger maar wilde je deze info niet onthouden :)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30
Forwarden naar gmail gaat wel hoor..?!
Doorsturen
Je kunt e-mail naar één ander e-mailadres doorsturen, als dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.nl, of als het een e-mailadres is van Windows Live Custom Domains.

Belangrijk: Meld je om de 270 dagen ten minste eenmaal aan, zodat je account niet wordt verwijderd. (We verwijderen inactieve accounts om ongewenste e-mail tegen te gaan.)
Niet doorsturen
E-mail doorsturen naar de volgende e-mailaccounts
XX@gmail.com Verwijderen
Net gekopieerd van mijn instellingen..!

• JBS
  • Niet online

JBS

Tomino schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:38:
Forwarden naar gmail gaat wel hoor..?!

[...]

Net gekopieerd van mijn instellingen..!
Klopt, bij mij staat dat ook nog ingesteld maar op dit moment kan het niet meer. Heb je het voorheen ingesteld, dan heb je geluk ;)

• deimos
Hmm, opzich werkt het pop3 ophalen van mijn hotmail goed, maar ik merk de laatste tijd dat het ophalen van hotmail mails vrij weinig gebeurt. Zo had ik net nog een paar emails in hotmail staan die vandaag allemaal zijn binnengekomen, maar niet door gmail werden opgehaald. Ik moest nog handmatig mijn mail ophalen via gmail.

Iemand die hier de laatste tijd ook was last van heeft?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt in Labs een 'Vernieuwen' knopje inschakelen waarmee je het updaten van Pop3 accounts kunt forceren vanuit je Postvak In, scheelt weer je instellingen induiken.

Bij mij wordt wel om het uur of zelfs korter m'n Hotmail mail opgehaald, dus hier nergens last van.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1