Beste tweakers,
Ik heb een tijdje geleden (begin maart) een gtx280xt in de snuffelhoek van Alternate gekocht.
Vanaf het begin vertoonde deze kuren en de kaart bleek defect te zijn.
Dus ik heb de kaart terug gestuurd en Alternate zou mij een andere gtx280, die op dat moment in de snuffelhoek stond, sturen. Dus prima ik blij en ik wachte op mijn gtx280.
Maar naar een paar dagen helemaal niks gehoord te hebben ben ik eens gaan bellen.
De gtx280 die ik toe gestuurd zou krijgen bleek per ongeluk verkocht te zijn in de winkel van Alternate. dus ik kan die gtx280 niet meer krijgen.
Nu kan ik het geld terug krijgen of een andere videokaart uitzoeken.
Maar daar kan ik bar weinig mee. Als ik een andere videokaart voor dat bedrag uitzoek is die videokaart stuk minder goed.
Ik wil gewoon een videokaart waar ik voor betaald heb.
Ik heb voor 150 euro een gtx280 gekocht bij alternate.
Maar als ik dus voor 150 euro een videokaart moet kiezen is er geen vergelijking met een gtx280.
Wat zou ik kunnen doen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil niks of niemand aanvallen ik wil gewoon weten hoe of wat ik kan doen.
Ik heb een tijdje geleden (begin maart) een gtx280xt in de snuffelhoek van Alternate gekocht.
Vanaf het begin vertoonde deze kuren en de kaart bleek defect te zijn.
Dus ik heb de kaart terug gestuurd en Alternate zou mij een andere gtx280, die op dat moment in de snuffelhoek stond, sturen. Dus prima ik blij en ik wachte op mijn gtx280.
Maar naar een paar dagen helemaal niks gehoord te hebben ben ik eens gaan bellen.
De gtx280 die ik toe gestuurd zou krijgen bleek per ongeluk verkocht te zijn in de winkel van Alternate. dus ik kan die gtx280 niet meer krijgen.
Nu kan ik het geld terug krijgen of een andere videokaart uitzoeken.
Maar daar kan ik bar weinig mee. Als ik een andere videokaart voor dat bedrag uitzoek is die videokaart stuk minder goed.
Ik wil gewoon een videokaart waar ik voor betaald heb.
Ik heb voor 150 euro een gtx280 gekocht bij alternate.
Maar als ik dus voor 150 euro een videokaart moet kiezen is er geen vergelijking met een gtx280.
Wat zou ik kunnen doen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil niks of niemand aanvallen ik wil gewoon weten hoe of wat ik kan doen.