Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 14:57

Theck88

If it's hard just KISS!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hierbij een vraag van een nog onervaren Tweaker op het gebied van SLI opstellingen.
Ik ben ik het bezit van een XFX GeForce 260 GTX 896MB DDR3 Black Edition. Mijn moederbord Nforce 780i bied de mogelijkheid om 2 tot 3 kaarten in SLI te draaien.

Nu wil ik dat graag proberen, maar ik heb geen idee wat het beste resultaat oplevert. Heeft iemand misschien hier ervaring mee?

Wat ik mij ook afvraag is of het mogelijk is om een standaard editie van deze kaart in te bouwen? Belemmerd dit de prestaties? Aangezien een black edition volgens mij, 2e hands, schaars is.

Nogmaals ik ben er niet bekend mee en wie kan mij er mee opweg helpen?

Bij voorbaat dank!

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Google.nl

XFX GeForce 260 GTX SLI benchmarks

Er is heel veel te vinden over het gebruik van kaarten in SLI of je precies dezelfde moet hebben etc.
ThijsPothoff schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:08:
Beste Tweakers,

Hierbij een vraag van een nog onervaren Tweaker op het gebied van SLI opstellingen.
Ik ben ik het bezit van een XFX GeForce 260 GTX 896MB DDR3 Black Edition. Mijn moederbord Nforce 780i bied de mogelijkheid om 2 tot 3 kaarten in SLI te draaien.

Nu wil ik dat graag proberen, maar ik heb geen idee wat het beste resultaat oplevert. Heeft iemand misschien hier ervaring mee?

Wat ik mij ook afvraag is of het mogelijk is om een standaard editie van deze kaart in te bouwen? Belemmerd dit de prestaties? Aangezien een black edition volgens mij, 2e hands, schaars is.

Nogmaals ik ben er niet bekend mee en wie kan mij er mee opweg helpen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NATStudent
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Can I mix and match graphics cards is one of them is overclocked by the manufacturer?
Yes. A GeForce XXXX GTX that is overclocked can be mixed with a standard clocked GeForce XXXX GTX

Can I mix and match graphics cards that have different GPUs?
No. For example, an XXXGT cannot be paired with a XXXGTX in an SLI configuration.

Can I mix and match graphics cards from different manufacturers?
Using 180 or later graphics drivers, NVIDIA graphics cards from different manufacturers can be used together in an SLI configuration. For example, a GeForce XXXGT from manufacturer ABC can be matched with a GeForce XXXGT from manufacturer XYZ.

Bron : http://www.slizone.com/page/slizone_faq.html

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 326500 op 13-04-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 14:57

Theck88

If it's hard just KISS!

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reacties.

Uit deze bronnen kan ik opmaken dat het zeker een stap vooruit is om nog een kaart in SLI te voeren.
Dus als iemand nog een XFX 260 GTX Black Edition te koop heeft dan hoor ik graag ;)

Bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door Theck88 op 13-04-2010 13:10 ]

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen probleem, volgende keer misschien iets meer je best doen om wat info bij elkaar te rapen... dan hoeven wij nog minder voor jou te doen:)

succes ermee.
ThijsPothoff schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:09:
Bedankt voor jullie snelle reacties.

Uit deze bronnen kan ik opmaken dat het zeker een stap vooruit is om nog een kaart in SLI te voeren.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

ThijsPothoff schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:09:
Dus als iemand nog een XFX 260 GTX Black Edition te koop heeft dan hoor ik graag ;)
Kan je beter hier vragen ;)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W Welkom.
Basic opzoekvraagjes, hoe goed bedoeld ook, zijn helaas onvoldoende basis voor een topic start op GoT. Lees voor je een volgend topic opent eerst Het algemeen beleid door voor meer info. Als de spelregels op GoT dan nog niet helemaal duidelijk zijn, kun je contact met me opnemen per DM of mail.

Veel plezier op ons forum. :)

* Edmin zet een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.