Toon posts:

Symbol Database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Client Software Algemeen leek me het beste subforum om dit te vragen, omdat het toch niet echt onder software development valt.

Ik werk bij een bedrijf dat hulpmiddelen maakt voor personen met een beperking.

We gebruiken een niet-nader-te-noemen database waarin symbolen staan, zoals bijvoorbeeld een blad of een huis (plaatjes). Dit mogen we gebruiken, omdat we daar een licentie voor hebben.

Het licentiegedoe... Je kent het wel: Vervelend. |:(

Dus mijn vraag is eigenlijk:

Bestaat er een symbolendatabase - voor mensen met een beperking - die gratis beschikbaar is?

:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me juist heel zinnig om te noemen welke DB je nu gebruikt. Dan weet men tenminste wat je precies bedoelt :)

Ik zit zegmaar niet echt in dat wereldje, je bedoelt iets als wat ze doen op www.wai-not.be of www.symbolforwindows.eu/nl/?

offtopic:
Als je er niet voor wilt betalen c.q. niet moeilijk wilt doen met strikte licentievoorwaarden: spreek daar vooraf over af hoe en wat (zolang jij het geld hebt, heb jij de macht), of koop niet.

Welkom trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet zeggen welke database er gebruikt wordt... ;)

Je slaat de spijker op z'n kop met de links die je geeft, maar ik betwijfel of er een database bestaat dat gratis is? :?

:)