Asus GeForce2 MX 7100 2VD1 onder w2k

Pagina: 1
Acties:

• botsai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Heren tweakers, de DVI poort van mijn Asus GeForce2 MX 7100 2VD1 geeft geen sjoege onder w2k, ik heb detonator 10.80, de asusdrivers 6.49 & 6.5 geprobeerd (aanrader van de asus helpdesk |:( ), maar helaas zonder resultaat. Onder win98 werkt de boel zonder problemen . . .
Vandaar de vraag; Is er iemand die de 2e poort (met dvi>vga converter) aan de praat heeft gekregen?
Please let me know . . .
Vast bedankt

• mibl
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 16:27
Ik had een soortgelijk probleem met de DVI versie van de v7100. Oplossing was de 6.38 beta drivers van Asus te gebruiken, andere drivers schakelden mijn DVI uitgang uit, en gebruiken enkel de normale VGA uitgang.

Verwijderd

botsai, ik heb dezelfde videokaart en Win2k
Lees eerst dit [topic=130401]

Op dit moment heb ik de detonator 10.40 voor Win2k. Op de DVI-VGA connector heb ik de 19" monitor aangesloten met DDC. Op de standaard VGA aansluiting een ouwe noname 14".
Nadat ik Det1040 had geïnstalleerd heb ik aangegeven onder TwinView Tabblad dat de 19" de monitor moet zijn waar het primaire desktop op moet komen te staan. Zo heb "softwarematig" mijn 19" monitor primair gezet, terwijl hij nog op de DVI-VGA connector zit aangesloten. Wel wordt de 19" pas geactiveerd bij het opstarten van Windows dus de boot zie ik alleen op de 14".

Laat me weten of je het is gelukt :)