Beetje een algemene topicnaam. Ik merk dat ik de laatste jaren zo nu en dan switch van folderstructuur;
De ene keer gebruik ik een dergelijke structuur
- /img/home
- /css/home
- /js/home
- /php/home
- /inc/home
dus voor iedere 'pagina' als er voor dat onderdeel een include is zet ik dat in de resp. folder. Dit is voornamelijk gebaseerd op Smarty, want Smarty wil dat je tpl en PHP kunt scheiden. Als je echter 'onderdelen' van websites wilt kopieeren kun je beter een dergelijke structuur aanhouden
- /.../home/css
- /.../home/img
- /.../home/js
- /.../home/php
- /.../home/inc
Dus alles van 1 pagina bij elkaar gegroepeerd.
Nu zijn er meer wegen die naar Rome leiden, en zo heb je bijv. ook het Zend Framework wat een folderstructuur adviseert, maar wat gebruiken jullie eigenlijk, en vooral, waarom dat?
De ene keer gebruik ik een dergelijke structuur
- /img/home
- /css/home
- /js/home
- /php/home
- /inc/home
dus voor iedere 'pagina' als er voor dat onderdeel een include is zet ik dat in de resp. folder. Dit is voornamelijk gebaseerd op Smarty, want Smarty wil dat je tpl en PHP kunt scheiden. Als je echter 'onderdelen' van websites wilt kopieeren kun je beter een dergelijke structuur aanhouden
- /.../home/css
- /.../home/img
- /.../home/js
- /.../home/php
- /.../home/inc
Dus alles van 1 pagina bij elkaar gegroepeerd.
Nu zijn er meer wegen die naar Rome leiden, en zo heb je bijv. ook het Zend Framework wat een folderstructuur adviseert, maar wat gebruiken jullie eigenlijk, en vooral, waarom dat?