• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Hallo allemaal,

Ik heb gister avond een Samsung UE40B6000 LED TV gekocht, ik heb bij thuiskomst gelijk mijn UPC mediabox er op aangesloten en kijk daar prachtig beeld en ik helemaal blij. Na een paar minuten viel mij echter op dat sommige beelden versneld werden weergegeven. Dus als je iemand op straat zag lopen leek het net of die gene zo nu en dan een paar stappen sneller liep en dan weer normaal dat weer even snel, echt heel vreemd, het leek wel of de tv de hele tijd moest inhalen weer achter liep en weer moest inhalen.

Heeft iemand hier wel eens van gehoord of misschien een idee waar het aan kan liggen?

Groet,

Jitze

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-01 10:01
gerbenvandijk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:35:
Hallo allemaal,

Ik heb gister avond een Samsung UE40B6000 LED TV gekocht, ik heb bij thuiskomst gelijk mijn UPC mediabox er op aangesloten en kijk daar prachtig beeld en ik helemaal blij. Na een paar minuten viel mij echter op dat sommige beelden versneld werden weergegeven. Dus als je iemand op straat zag lopen leek het net of die gene zo nu en dan een paar stappen sneller liep en dan weer normaal dat weer even snel, echt heel vreemd, het leek wel of de tv de hele tijd moest inhalen weer achter liep en weer moest inhalen.

Heeft iemand hier wel eens van gehoord of misschien een idee waar het aan kan liggen?

Groet,

Jitze
Zal waarschijnlijk aan de 100Hz-instellingen liggen. Hoe heb je die ingesteld?

• happyguppy
Die staan op "standaard"

Maar 100hz motion is toch juist goed?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

niet in alle gevallen, dat ligt aan de de manier waarop de tv het doet. Probeer het eens uit te zetten.
Welke UPC decoder heb je?
Die zwarte HD van philips?

• happyguppy
Ik heb een zilveren digitale video recorder dus geen HD. En aangesloten via SCART

[ Voor 18% gewijzigd door happyguppy op 13-04-2010 11:02 ]

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-01 10:01
gerbenvandijk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:01:
Ik heb een zilveren digitale video recorder dus geen HD. En aangesloten via SCART
Sowieso zonde om zo'n tv via scart aan te sluiten..maar dat UPC kastje zal niet meer kunnen denk ik (geen HD). Ik heb zelf de zwarte Philips HD DVR en heb ook last van die bewegende beelden. Probeer de 100Hz eens op soepel te zetten en kijk wat ie dan doet. Anders heb je nog de optie om het handmatig in te stellen. Wazigheid op laag zetten en trilvermindering op hoog. Als laatste kun je de 100Hz ook gewoon uitzetten. Doe ik ook en heb hier gewoon een retestrak beeld (zowel digitaal als op HD).
Pagina: 1