[feat] nog niet actieve twk.rs tweakblog link -> tb overzich

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb in m'n signature alvast m'n volgende blogpost neergezet, als je deze inplant krijgt deze namelijk keurig een twk.rs linkje.

Dit linkje echter gaat direct door naar de tweakers.net FP. Is het mogelijk om http://twk.rs/T** direct naar het tweakblog-overzicht te laten gaan zoals http://twk.rs/T nu ook al doet?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik vraag me af wat het nut is van het posten van links die (voor het publiek) nog niet bestaan?

Intentionally left blank

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En is het ook mogelijk om losse twk.rs-linkjes te gebruiken als URL-shortener buiten Tweakers om? Ik kan het niet terugvinden dus ik ga er eigenlijk van uit dat het niet kan maar hoop doet leven :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:55:
Ik vraag me af wat het nut is van het posten van links die (voor het publiek) nog niet bestaan?
Ik zou geen nut weten, leuk om te weten dat uiteindelijk http://tweakers.net/nieuws/80000 online komt, maar om nu alvast die link te pasten en ervan uit te gaan dat 'ie precies hetzelfde oplevert als nieuws: AOL, Netscape en Open Source lijkt me wat overdreven? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• moto-moi

moto-moi

Jejking schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:57:
En is het ook mogelijk om losse twk.rs-linkjes te gebruiken als URL-shortener buiten Tweakers om? Ik kan het niet terugvinden dus ik ga er eigenlijk van uit dat het niet kan maar hoop doet leven :)
Hoe bedoel je dat precies :? Die links kun je overal neerplanten waar men internet en dns heeft :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
moto-moi schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:58:
[...]

Hoe bedoel je dat precies :? Die links kun je overal neerplanten waar men internet en dns heeft :?
Hij wil zelf URL's korter maken met behulp van dat twk.rs-ding.

The devil is in the details.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
crisp schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:55:
De blog komt om 0:00 online, het is dat ik nu nog niet in bed lig, maar anders staat ie pas morgenochtend in m'n signature. Niet schokkend, maar als je een blog linkt is het wel zo netjes om toch op tweakblogs.net uit te komen ipv de frontpage

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

moto-moi schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:58:
[...]

Ik denk dat hij twk.rs voor andere linkjes wilt gebruiken, zoiets als bit.ly.

Persoonlijk lijkt mij dat geen goed plan, buiten het feit dat het niet nuttig is, want er zijn genoeg alternatieven :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Jejking schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:57:
Nee, twk.rs is geen algemene url-shortening service maar enkel bedoelt voor onze eigen URL's

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:00:
[...]

De blog komt om 0:00 online, het is dat ik nu nog niet in bed lig, maar anders staat ie pas morgenochtend in m'n signature. Niet schokkend, maar als je een blog linkt is het wel zo netjes om toch op tweakblogs.net uit te komen ipv de frontpage
Het blijft in beide gevallen verwarrend omdat je uitkomt op een plek die je niet verwacht...

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is inmiddels 00:03, maar je link werkt nog steeds niet?

The devil is in the details.

• moto-moi

moto-moi

Antwoorden lijken me gegeven, request denied :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.