Ik vraag me af wat het nut is van het posten van links die (voor het publiek) nog niet bestaan?
Intentionally left blank
En is het ook mogelijk om losse twk.rs-linkjes te gebruiken als URL-shortener buiten Tweakers om? Ik kan het niet terugvinden dus ik ga er eigenlijk van uit dat het niet kan maar hoop doet leven
Ik zou geen nut weten, leuk om te weten dat uiteindelijk http://tweakers.net/nieuws/80000 online komt, maar om nu alvast die link te pasten en ervan uit te gaan dat 'ie precies hetzelfde oplevert als nieuws: AOL, Netscape en Open Source lijkt me wat overdreven?crisp schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:55:
Ik vraag me af wat het nut is van het posten van links die (voor het publiek) nog niet bestaan?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hoe bedoel je dat preciesJejking schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:57:
En is het ook mogelijk om losse twk.rs-linkjes te gebruiken als URL-shortener buiten Tweakers om? Ik kan het niet terugvinden dus ik ga er eigenlijk van uit dat het niet kan maar hoop doet leven
Hij wil zelf URL's korter maken met behulp van dat twk.rs-ding.moto-moi schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:58:
[...]
Hoe bedoel je dat preciesDie links kun je overal neerplanten waar men internet en dns heeft
The devil is in the details.
De blog komt om 0:00 online, het is dat ik nu nog niet in bed lig, maar anders staat ie pas morgenochtend in m'n signature. Niet schokkend, maar als je een blog linkt is het wel zo netjes om toch op tweakblogs.net uit te komen ipv de frontpagecrisp schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:55:
Ik denk dat hij twk.rs voor andere linkjes wilt gebruiken, zoiets als bit.ly.moto-moi schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:58:
[...]
Hoe bedoel je dat preciesDie links kun je overal neerplanten waar men internet en dns heeft
Persoonlijk lijkt mij dat geen goed plan, buiten het feit dat het niet nuttig is, want er zijn genoeg alternatieven
Nee, twk.rs is geen algemene url-shortening service maar enkel bedoelt voor onze eigen URL'sJejking schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:57:
Intentionally left blank
Het blijft in beide gevallen verwarrend omdat je uitkomt op een plek die je niet verwacht...Wiethoofd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:00:
[...]
De blog komt om 0:00 online, het is dat ik nu nog niet in bed lig, maar anders staat ie pas morgenochtend in m'n signature. Niet schokkend, maar als je een blog linkt is het wel zo netjes om toch op tweakblogs.net uit te komen ipv de frontpage
Intentionally left blank
Antwoorden lijken me gegeven, request denied
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()