checkboxlist met meerdere selectie mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een enquête met vragen voor de gebruiker, bij sommige vragen kan de gebruiker meerdere antwoorden selecteren. Mijn code slaagt enkel de vraag met de laagste index waarde op.

Ik denk dat het gebruik van een arraylist de oplossing zou kunnen zijn, al weet ik niet helemaal hoe ik dit zou doen. Voorlopig sta ik nog open voor suggesties omdat mijn kennis beperkt is.

Op het forum van ASP.NET zelf heb ik mijn vraag al gestelt, maar de antwoorden die zij geven zijn te moeilijk. Omdat ik het voor de jury moet presenteren.

Als ik zelf test en toch meerdere antwoorden aanduid krijg ik geef foutmelding.

Ik gebruik een DAL-class en stored procedures als dat jullie helpt mijn werkwijze te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:19:
Ik gebruik een DAL-class en stored procedures als dat jullie helpt mijn werkwijze te begrijpen.
Niet echt, wat code zou wonderen doen.
Voorlopig sta ik nog open voor suggesties omdat mijn kennis beperkt is.

Op het forum van ASP.NET zelf heb ik mijn vraag al gestelt, maar de antwoorden die zij geven zijn te moeilijk. Omdat ik het voor de jury moet presenteren.
Dus je wil makkelijk te begrijpen code voorgekauwd krijgen zodat jij aan een jury kan laten zien dat je je huiswerk hebt gedaan? :N Zelf programmeren en hier vertellen wat je verwacht, waarom dat niet zo werkt en hoe jij denkt dat dat komt is véél leuker, voor jou en voor ons ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik blijf niet aan de gang je topics te sluiten zeg.

Het ontbreekt totaal aan relevante informatie in je topicstart, om maar eens te beginnen met code die je tot nu toe hebt. Daarbij zie ik nergens terug wat je al geprobeerd hebt, wat je gezocht hebt, gevonden hebt, wat er niet werkt(e) etc. etc. Je topic nu is geen gram beter dan het vorige topic, anders dan dat je je vraag wat probeert te verbloemen met irrelevante informatie er om heen. Wat boeit het voor je probleem dat je het voor een jury moet presenteren bijvoorbeeld? En als antwoorden die je elders krijgt te moeilijk voor je zijn, is het dan werkelijk teveel moeite om even aan te geven wat die antwoorden waren en waar de moeilijkheid voor je dan in zat? En hoe moeten wij ruiken hoe je DAL er uit ziet of je stored procedure(s)? Of je pagina for that matter? Sterker nog: je vermeldt niet eens om welke taal het gaat en we moeten tussen de regels door maar lezen dat het om ASP.Net gaat (of je stelt je vragen op de verkeerde fora :P ) maar dan weten we nog niet of het C#, VB.Net of weetikwat is.

Honestly; als dit te hoog voor je gegrepen is dan lijkt het me verstandig je boek of lesmateriaal er weer eens bij te pakken of een tutorial van het web te volgen. 1 ding is zeker; we gaan het je hier niet voorkauwen of op een zilveren presenteerblaadje aanreiken.
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:19:
Als ik zelf test en toch meerdere antwoorden aanduid krijg ik geef foutmelding.
Oooh! Een foutmelding! Ja, die ene zeker! Die ja! Precies! Nou, dan weet ik waar het fout gaat! Dan moet je even die ene regel aanpassen zodat 'ie dat andere doet. :X Seriously: vermeld op z'n minst welke foutmelding en vermeld daar het stuk relevante(!!!) code bij (dus geen complete dump van alle 140 bestanden of 150 regels irrelevante code).

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 12-04-2010 21:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.