Paypal onvindbaar bij online kaartverkoop Eiffeltoren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:50
Beste mede-tweakers, ik ga binnenkort naar Parijs met familie, en ik wil de lange rijen ontlopen door online de kaartjes voor de Eiffeltoren alvast te kopen. Er staat een paypal icoontje op de eiffeltoren site, en er staat hier: http://france-travel.suite101.com/article.cfm/new_eiffel_tower_online_ticket_reservations
dat je met paypal kunt betalen. Ik kan paypal echter helemaal niet vinden! Licht het aan mij/mijn computer? Ik kan er niks over vinden op google.
Help gewenst aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Wellicht hebben ze de optie verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
RemcoDelft schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:59:
Wellicht hebben ze de optie verwijderd?
Dat zou kunnen.. hoop het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

RedFox

Heb je een OV ofzo?

3.3 - METHODS OF PAYMENT

On-line payment is made solely by Visa or MasterCard credit/debit card.
[....]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
Balen.

Mag een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 12:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topics gaan alleen op slot als ze niet aan de regels voldoen, niet omdat de vraag van de topicstarter beantwoord is :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Tip:
Neem de trap ingang (als dat met je famillie kan) daar is het veel rustiger. Als je dan boven bent kun je daaralsnog een kaartje kopen voor verder omhoog. Daar is het altijd druk. (zeg ik op basis van 1 bezoekje)

[ Voor 0% gewijzigd door TheMe op 13-04-2010 14:03 . Reden: typo ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
@ TheMe aha oke bedankt. Alleen ik en mijn broer gaan naar boven dus dat moet lukken.
en @Orion84 oke bedankt, dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Ze posten ook alles maar op Tweakers tegenwoordig.....zelf even zoeken is er niet meer bij.

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 12:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ze posten ook alles maar op Tweakers tegenwoordig.....gewoon even een Topic Report aanmaken is er niet meer bij ;)

In zekere zin heb je gelijk dat de topicstarter dit misschien eenvoudig zelf had kunnen uitzoeken, maar laat het a.u.b. aan de crew over om mensen daar op aan te spreken.

@TS: ik weet niet hoe makkelijk dit uiteindelijk te vinden was, maar een beetje meer zoekwerk voor je dit topic opende had misschien geen kwaad gekund. Omdat er vrij snel een behulpzame reactie kwam vond ik het niet nodig om dit topic meteen te sluiten, maar dat neemt niet weg dat een volgende keer wat meer inzet geen kwaad zou kunnen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
Ik ben het niet met jullie eens, ik heb alle mogelijke relevante trefwoorden gezocht op google maar heb er niks over kunnen vinden, en er is nog steeds geen verklaring waarom het paypal tekentje op de eiffeltoren ticket site staat, en waarom er op die link in mijn eerste bericht ook staat dat je er kan betalen met paypal.
Pagina: 1