Resolutie te klein om te kunnen wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• frankdehaan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01-2025
Hallo iedereen,

Ik heb laatst geprobeerd een oud spel te installeren, maar die liep vast en nu is de resolutie van mijn beeldscherm veranderd naar 640 x 480. Ik wil de resolutie nu weer terug zetten maar het menu van beeldscherminstellingen is door de huidige resolutie te groot dus ik kan niet bij de schuifbalk om de resolutie te veranderen.

Weten jullie of er misschien een andere manier is om mijn resolutie te veranderen?

Alvast heel erg bedankt,

Groeten Frank de Haan

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:25
Veilige modus proberen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Staan de videokaartdrivers er nog goed op? Die zou je eens kunnen verwijderen en herinstalleren als bovenstaande niet werkt :)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of misschien heb je iets ni je systray staan waarmee het kan? :)

{signature}

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53
Als je drivers e.d. nog goed zijn kun je met een paar keer tab (2 keer) en dan pijltje rechts gevolgt door enter een heel eind komen.

[removed]

• K_VL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:25
Tab gebruiken tot het geselecteerd is, dan je pijltjes om de wijzer naar rechts te schuiven, en een enter op goed geluk...

(Mocht je in linux zitten en gnome draaien: veelal kun je elk venster gewoon verschuiven door de windowstoets in te drukken en willekeurig ergens in het venster te klikken)

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-02 19:11
Dit kan je oplossen door ergens in het venster te klikken en ALT ingedrukt te houden!

Niks gezegd, dit slaat inderdaad op iets in Ubuntu waar ik het probleem ook had, en was daar dus volgens hierboven de windows-toets.

[ Voor 45% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 12-04-2010 20:17 ]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hoe ik dit eens opgelost heb: pc met hetzelfde OS opstarten, kijken hoe je met sneltoetsen je resolutie kan wijzigen en dat dan op die pc-met-kleine-resolutie nadoen :P kan vast ingenieuzer maar het ging snel en gemakkelijk. Bijvoorbeeld bij vista:
rechtermuisknop op bureaublad - personalize - 6 keer tab - enter - twee keer tab - pijltje naar rechts. Voor zover ik weet hetzelfde voor verschillendeversies en drivers...

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• frankdehaan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-01-2025
Hey allemaal,

bedankt voor de snelle reacties! het is idd gelukt op de manier die K_VL, redwing en bwerg beschreven, tis een beetje gokken in het duister maar het is uiteindelijk gelukt.

Bedankt voor alle hulp.

Groeten Frank de Haan
Pagina: 1