Verwijderd

Topicstarter
Vraagje waar kan ik in nederland citrix examens afleggen? Ik kon het via google en via het forum search engine niet vinden.

En welke citrix certificaten zijn het belangrijkst ? voor win2003? zijn deze certificaten ook te upgraden ala mcsa naar 2008?

alvast dank!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Volgens mij kan het sowieso via PearsonVUE; http://www.pearsonvue.com/

TSTC, Veenendaal, Netherlands
IP Computer Training Centrum Arnhem, Arnhem, Netherlands
Roc Rijn Ijssel, Arnhem, Netherlands
Compu'Train, Utrecht, Netherlands
Global Knowledge, Utrecht, Netherlands

Op http://www.pearsonvue.com/citrix/ en http://www.citrixtraining.com/ staat nog wel wat meer interessante info. :)

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 12-04-2010 18:52 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

ze zijn ook af te nemen bij prometric. Certificaten van Citrix zijn niet te upgraden dus ik raad je aan gelijk de xenapp5.x voor windows server 2008 te doen en in die serie je andere examens te doen als je meer certs wil voor een titel. Xenapp6 voor windows server 2008 r2 weet niet of die al te maken is maar die kan je ook doen ben je gelijk op het nieuwste gecertificeerd.Als je een beetje gegoogled had, had je dit heus allemaal gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door mutsje op 12-04-2010 21:57 ]

Verwijderd

mutsje schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:57:
ze zijn ook af te nemen bij prometric. Certificaten van Citrix zijn niet te upgraden dus ik raad je aan gelijk de xenapp5.x voor windows server 2008 te doen en in die serie je andere examens te doen als je meer certs wil voor een titel. Xenapp6 voor windows server 2008 r2 weet niet of die al te maken is maar die kan je ook doen ben je gelijk op het nieuwste gecertificeerd.Als je een beetje gegoogled had, had je dit heus allemaal gevonden.
Prometric is geen examencentrum meer voor Citrix.
Kijk gewoon waar je in je werkveld mee in aanraking wilt komen, basis is Xenapp.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Prometric doet idd geen Citrix-examens meer, Pearson VUE nog wel inderdaad, daar heb ik tot nu toe al mijn Citrix-examens gedaan.

Virussen? Scan ze hier!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Ik heb het in Eindhoven gedaan bij ehh, TwiceIT dacht ik. Of The IT Academy ofzoiets.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:07
Noxious schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:58:
Ik heb het in Eindhoven gedaan bij ehh, TwiceIT dacht ik. Of The IT Academy ofzoiets.
@TheAcademy: http://www.the-academy.nl/@TAweb/HomeWeb.nsf/pages/HomePage

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daar heb ik recent (half juni) ook een examen afgelegd (Microsoft weliswaar), maar is me toch niet goed bevallen...

Ze hadden net die dag een of ander nieuw systeem voor examens, waardoor alles in het honderd liep, examenresultaten die niet geprint werden, programma's die vastliepen etc. Kon pas drie kwartier na het geplande tijdstip beginnen.

En dan gaan ze doodleuk, toen er bij een ander iets vastliep, in het examenlokaal liggen ouwehoeren van 'probeer dit eens, probeer dat eens', op luide toon, terwijl er mensen examens zitten te maken. Goed voor je concentratie...

Nee, dat @The Academy kwam mij nou niet echt lekker over. Ik ga daar dan ook geen examens meer doen iig...

Virussen? Scan ze hier!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 20:03
wildhagen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:48:
Daar heb ik recent (half juni) ook een examen afgelegd (Microsoft weliswaar), maar is me toch niet goed bevallen...

Ze hadden net die dag een of ander nieuw systeem voor examens, waardoor alles in het honderd liep, examenresultaten die niet geprint werden, programma's die vastliepen etc. Kon pas drie kwartier na het geplande tijdstip beginnen.

En dan gaan ze doodleuk, toen er bij een ander iets vastliep, in het examenlokaal liggen ouwehoeren van 'probeer dit eens, probeer dat eens', op luide toon, terwijl er mensen examens zitten te maken. Goed voor je concentratie...

Nee, dat @The Academy kwam mij nou niet echt lekker over. Ik ga daar dan ook geen examens meer doen iig...
irritant idd, lijkt wel een universeel probleem (fatsoensnorm van tegenwoordig :F ) ik ervaar dat ook altijd waar ik examen doe, en das niet in de buurt van eindhoven :z

A wise man's life is based around fuck you

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:32

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

The Academy heb ik geen problemen mee. Volg er nu het MCITP traject.
Ze hebben problemen gehad met het praktische gedeelte van het examen...misschien is dat wat je bedoeld.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Pagina: 1