Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Geldt de korting die ik op de website van HI vind, dus de korting op het toestel en eindeloos online, ook wanneer je deze in de winkel van HI aanschaft?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nee. Zelf al eens nagevraagd.

Dat betekent natuurlijk niet dat je in de winkel helemaal geen korting krijgt.. :P

[ Voor 59% gewijzigd door Glashelder op 12-04-2010 18:41 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:00

The Inquisitor

Greetings weaklings

Glashelder schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:41:
Nee. Zelf al eens nagevraagd.

Dat betekent natuurlijk niet dat je in de winkel helemaal geen korting krijgt.. :P
Klopt, heb het zelf ook eens gehad. Maar toch zou je het voor elkaar kunnen krijgen om de kortingsprijs van de website ook in de winkel te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Nee. Hi heeft namelijk twee soorten abo's. Hi Online en Hi Bel&Sms. Hi Online wil het al zeggen; alleen online of via de klantenservice te krijgen. Dat wil ook zeggen dat als je in de winkel komt met een online abonnement ze over het algemeen niet helpen als je wat met je toestel hebt. Om de reden; niet bij me kopen, maar wel m'n service? Ja ajuus. Op zich te begrijpen.
Tevens kan je bij Hi Online je bundel niet meenemen, dus dat is ook nog eens een nadeel.

Korting op Hi Eindeloos Online (2,50 het halve contract) telt wel in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
The Inquisitor schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:44:
Maar toch zou je het voor elkaar kunnen krijgen om de kortingsprijs van de website ook in de winkel te krijgen ;)
Uhm, nee.
Skann schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:18:
Tevens kan je bij Hi Online je bundel niet meenemen, dus dat is ook nog eens een nadeel.
Vergeet echter niet dat bij Hi Bel&Sms (vanaf de 2009 lineup) je eerst aan de nieuwe bundel begint en daarna pas eventueel overgebleven tegoed opmaakt. Zo heel handig is dat "meenemen" dus ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:09

vhal

ಠ_ಠ

Is die online korting dan al verwerkt in de uiteindelijke prijs die je in je winkelmandje ziet? Stel dat mijn toestelprijs 236 euro is en mijn online korting bedraagt 93 euro, moet ik dan nog 143 euro betalen?

Ik kan nl. mijn contract verlengen maar ik ben dus goedkoper uit als ik een nieuw abonnement kies (dus nieuw nummer wat mij dus niet uitmaakt) dan dat ik mijn huidige met 2 jaar verlengt. :|

EDIT: laat maar, al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 13-04-2010 08:50 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
@jelle.: Inderdaad. Ik vind trouwens dat Vodafone qua voorwaarden (per seconde betalen, eerste kwart contract halve prijs (mits je internet neemt), goedkopere prijs van internet hoe hoger je komt) sowieso beter is. Ook is het internet nog eens sneller.
Pagina: 1