Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 13:50
Hallo,

Ik start dit draadje eens om eens te proberen een leuke discussie op te wekken, ik post hem bewust hier en niet onder dev, omdat dit topic richting de gebruikers is, en niet richting de programmeurs.

Ik wil eens een discussie op gang proberen te krijgen over welke applicaties je nu eigenlijk mist in de App Store van Apple, terwijl die app er wel zou mogen zijn volgens de voorwaarden van Apple.

Om maar eens af te trappen in dit topic, 2 ideeen voor een leuke iPhone of iPod Touch applicatie.
  • Een goede ftp client waarbij je een file als tekst kunt bewerken. Dit zou erg handig zijn om een nieuwtje effe snel op een website te plaatsen, of om even snel een typefoutje uit je broncode te kunnen halen.
  • Een applicatie waarmee je een soort panorama kunt maken die je op de computer kunt gebruiken om alle kanten uit te kijken. Hierbij zou dan b.v. de bewegingssensoren van deze apparaten gebruikt kunnen worden.
Dit topic probeer ik eens op te starten omdat ik wel benieuwd ben naar wat de meeste gebruikers nu eigenlijk missen aan applicaties, ondanks de tig applicaties die al in de App Store aanwezig zijn.

To Apple or not to Apple? That's the banana!