Toon posts:

Randje om het voorpaneel kenwood autoradio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb dus een autoradio van Kenwood KDC-W6541U in mijn auto gemonteerd en heb gemerkt dat mijn rechter speaker soms niet werkt. Pas als ik de volumeknop hoger zet komt er leven in en werkt weer net als de linker speaker.

Alle bedradingen zijn juist aangelsloten. Wat kan het volgens jullie zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

weten jullie of een randje om het voorpaneel van een Kenwood autoradio los verkrijgbaar is? Ik ben deze namlijk kwijtgeraakt en wil een nieuwe aanschaffen.

Voor de duidelijkheid: Met een randje bedoel ik dat rechthoekige wat om je voorpaneel zit.

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 09:09

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Mijn advies is gewoon even bij een inbouwstation langs gaan die hebben vaak nog wel eens van die dingen liggen. Deze randjes worden frames genoemd en kun je op diverse plaatsen vinden als je bij google intypt frame voor kenwood.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Verwijderd

Topicstarter
KingTenteehje schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:31:
Mijn advies is gewoon even bij een inbouwstation langs gaan die hebben vaak nog wel eens van die dingen liggen. Deze randjes worden frames genoemd en kun je op diverse plaatsen vinden als je bij google intypt frame voor kenwood.
thnx voor je reactie, maar wat bedoel je met een inbouwstation? :?

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-02 12:00
een auto audio zaak die ook inbouw doet :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 11:15

FeaR

In GoT we trust

Heb het topic "Kenwood KDC-W6541U geen geluid uit mijn rechter speaker" met dit topic gemerged, aangezien het om dezelfde radio gaat en de problemen van dezelfde user zijn. Een enkel topic is dus genoeg.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:25:
Hallo mensen,

Ik heb dus een autoradio van Kenwood KDC-W6541U in mijn auto gemonteerd en heb gemerkt dat mijn rechter speaker soms niet werkt. Pas als ik de volumeknop hoger zet komt er leven in en werkt weer net als de linker speaker.

Alle bedradingen zijn juist aangelsloten. Wat kan het volgens jullie zijn?
Dit kan met verschillende dingen te maken hebben.
- Het kan gewoon een defect in de radio zelf zijn.
- Het kan zijn dat er een ander type speaker zit aan de andere kant.
- Slecht contact.

etc.

Ik zou een keer langs een winkel gaan die inbouw van radio etc. doen en eens vragen of ze eens kunnen kijken, en wellicht de radio ter reparatie aanbieden als dit geen uitkomst biedt. Ze kunnen je dan dus ook meteen aan zo een framepje helpen.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Verwijderd

Topicstarter
thx dat zal ik eens even doen.

Trouwens heb ik ook gezien dat mijn radio antenne kabel er niet op past. Worden de radio antenne verloop kabeltjes allemaal standaard verkocht?

• KingTenteehje

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ze hebben daar normaal standaard verloopjes liggen bij die inbouw stations. Zijn niet bijzonder duur.

Pagina: 1