[testcase] Honkbal - Neptunes - Sparta/feyenoord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ziet er goed uit! Leuke actionpics...

Jammer dat het niet bij L&D Amsterdam was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resize je foto's even naar 600px breed alsjeblieft. Die rode balken zijn echt heel onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Had je foto's al voorbij zien komen op Flickr. Van je hockey foto's ben ik toch wel gewent dat je op een laag perspectief schiet terwijl je op deze foto's wat hoger lijkt te zitten wat toch net iets anders kijkt.

#1. De uitsnijding vind ik niet echt interessant, hij maakt een sliding maar je ziet niet echt of het noodzakelijk is zoals dat op #6 wel mooi in beeld gebracht is. Halve benen en een kwart van een scheidsrechter.

#2 Scherp, mooi de bal er nog op al had ik wel meer aan de bovenkant er af gehaald.

#3 Mooi actie alleen ook weer jammer dat de scheids er maar gedeeltelijk opstaat.

#4 Zeer geslaagde zwart / wit variant. Ook hier weer jammer dat er iemand half op staat. Had deze persoon er wel op gestaan dan was het voor mij een foto voor aan de muur geweest. (Bij wijze van spreken, honkbal is niet mijn sport)

#5 Mooi scherp, verder geen opmerkingen.

#6 Ook weer een mooie actie al lijkt de foto mij een aardige crop of hij is gewoon niet echt scherp net zoals #5. De handschoen lijkt enigszins aan de onderkant scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=33810970,noline]
#1. De uitsnijding vind ik niet echt interessant, hij maakt een sliding maar je ziet niet echt of het noodzakelijk is zoals dat op #6 wel mooi in beeld gebracht is. Halve benen en een kwart van een scheidsrechter.
Vindt de actie en de scherpte van het opspattende grond super aan deze foto. echter inderdaad verder zie je niets van de situatie
#2 Scherp, mooi de bal er nog op al had ik wel meer aan de bovenkant er af gehaald.
Zeker! moet ik eigelijk gewoon nog even doen, weinig aandacht aan de foto besteed omdat ik hem niet zo spannend vindt verder
#3 Mooi actie alleen ook weer jammer dat de scheids er maar gedeeltelijk opstaat.
beetje expres gedaan, anders zitten er zoveel elementen in en nu zie je wel duidelijk waar je moet kijken
#4 Zeer geslaagde zwart / wit variant. Ook hier weer jammer dat er iemand half op staat. Had deze persoon er wel op gestaan dan was het voor mij een foto voor aan de muur geweest. (Bij wijze van spreken, honkbal is niet mijn sport)
haha same here,
helaas is het hier noodzaak, foto was niet anders geschoten. kreeg geen betere plek achter het hek.
want ja alle fotos zijn door een hek geschoten.
#6 Ook weer een mooie actie al lijkt de foto mij een aardige crop of hij is gewoon niet echt scherp net zoals #5. De handschoen lijkt enigszins aan de onderkant scherp.
beetje van beide! ben er ook niet happy mee. denk dat dit een 10% crop is + iets wat onscherp

bedankt voor je gedetailleerde reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:52

ThunderNet

Flits!

Ik heb de foto's in je topicstart omgezet naar linkjes, foto's op het forum mogen niet breder dan 640px zijn. En aangezien je de foto's op Flickr geplaatst hebt hoef je zelf niet eens te resizen maar had je heel gemakkelijk via de volgende ubb code kunnen doen:

[url='linkjenaargroteplaatopflickr'][img]linkjenaarkleineplaatje[/img][/url]

Ook heb ik je topic ever hernoemd naar testcase, het is erg goed gelukt voor een eerste keer maar het is geen showcase materiaal :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1