hartslag Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

• DrBilker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:56
één goede dag

ik heb een hartslag meter nodig die ik kan connecten met de computer zodat ik de hartslag om kan zetten in action script (of andere code). weet iemand of zoiets bestaat, te koop is of te maken is.

bij voorbaat dank ;)

PS: ik weet niet zeker of ik dit topic op de juiste plek gepost heb anders hoor ik het wel

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Volgens mij bedoel je hartslagmeter. Een hartslag meter bestaat niet.

Verwijderd

Er zijn heel veel hartslagmeters die kunnen communiceren met de computer. Polar en Garmin zijn de bekendste (en duurste) merken. Je zou ze een mailtje kunnen sturen, want in welke vorm de data wordt overgebracht kan ik je niet zeggen.

Hier staat ook nog een voorbeeld van usb-stick die real time de data van de hartslagmeter ontvangt.

• DrBilker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:56
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:41:
Er zijn heel veel hartslagmeters die kunnen communiceren met de computer. Polar en Garmin zijn de bekendste (en duurste) merken. Je zou ze een mailtje kunnen sturen, want in welke vorm de data wordt overgebracht kan ik je niet zeggen.

Hier staat ook nog een voorbeeld van usb-stick die real time de data van de hartslagmeter ontvangt.
hartstikke bedankt voor de snelle reactie ik zal zeker de producten mee in beraad nemen ;) er zal vast en zeker een soort van code bij zitten die omgezet kan worden

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Er zijn hier veel mensen met kennis over de meest uiteenlopende computerzaken die ook nog eens graag anderen willen helpen. Maar helderziend zijn we niet. Als je ons niet vertelt exact welke hartslagmeter je hebt, welke aansluiting het heeft met de PC en welk besturingssysteem je PC draait kunnen wij met de beste wil in de wereld geen info geven waar jij wat aan hebt :o

Het is sowieso op GoT de bedoeling dat je volledig bent, waar ook bij hoort dat je aangeeft waar je zelf allemaal gezocht hebt, wat je vond en wat je dan zelf geprobeerd hebt. Dat vragen we niet voor de lol, maar om met je mee te kunnen denken. Het scheelt ook dat we suggesties doen die je zelf al lang bedacht hebt. Dat laatste is voor beide partijen nogal frustrerend.

Tenslotte mbt waar je een topic opent: met zo weinig info kan ik eerlijk gezegd niet met zekerheid zeggen waar je vraag thuishoort. Mijn beste gok zou zijn Client Software Algemeen, aangezien je vraag niet over het apparaat gaat maar over software die ermee kan werken. Sowieso tip voor de volgende keer: als je het niet zeker weet, vraag het even van tevoren na bij een moderator. We helpen je graag op weg, en doen dat veel liever van tevoren via email of DM dan dat het achteraf in een sluitmessage als deze moet :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.