[Firefox] Zoekfunctie selecteert automatisch gezochte tekst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik heb een vaag probleem met de zoekfunctie binnen Firefox. Wanneer ik binnen een pagina iets wil opzoeken gebruik ik Appel-F waarna ik begin met tikken. Alleen gebeurt er vervolgens iets onverklaarbaars. Wanneer ik heel even stop met tikken dan selecteert Firefox meteen het eerstgevonden stuk tekst op de pagina en is daarmee de cursor uit het zoekvak verdwenen. Verder tikken heeft dan dus geen zin meer. Wil ik wel verder tikken dan moet ik eerst weer het zoekvak selecteren. Dit is hoogst irritant en ik wil er graag van af. Ik heb dit probleem voor zover ik weet niet altijd gehad maar volgens mij heb ik zelf ook niets veranderd. Iemand enig idee of dit een instelling is die ik ergens aan kan passen?

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is het op alle websites? Zo nee dan is er iets in de pagina wat de focus terugvraagt of zo...
Bij mij zoekt hij ook gewoon na iedere ingetikte letter. Als ik in dit topic zoek op "Ik heb" dan is dat gelijk geselecteerd en als ik vervolgens door tik " een vaag" zie ik de selectie letter voor letter uitbreiden.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
Dat is inderdaad zoals het hoort. En helaas is het op alle websites ja. Omdat een filmpje meer zegt dan 1000 woorden hier een filmpje van mijn probleem:

http://www.youtube.com/watch?v=agmDVyYUsgw

Je ziet dat hij, nadat ik de "c" getikt heb, automatisch de regel selecteert en ik dus niet meer verder kan tikken.

[ Voor 22% gewijzigd door Bandicoot op 12-04-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
En mijn probleem is weer opgelost. Zul je altijd zien, maak je hier een topic aan omdat je er niet uitkomt en prompt lukt het je toch :$

Het was een video-download-plugin die me zat te fucken. Uitgeschakeld en alles werkt weer normaal!