Internetsite waar je je design kunt laten checken/beoordelen

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiggle
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik werk bij een klein bedrijfje dat speciale rekenkundige websites maakt. Het rekenwerk is onze specialiteit, het design 'doen we er eigenlijk maar bij'. Een fraai design vormt echter natuurlijk het directe visitekaartje van een website, en het is een apart vakgebied. Wij hebben niet de illusie dat wij zelf mooie websites kunnen vormgeven.

Daarom willen we graag onze websites laten beoordelen op hun design. Kunnen we natuurlijk een externe expert voor inschakelen, maar dat willen klanten niet voor ons gaan betalen. Bestaat er misschien op internet een community waar je het design van zelfgemaakte websites kunt laten beoordelen? Waar je adviezen kunt krijgen hoe het beter kan?
Een kleine bijdrage in de vorm van abonnementsgeld ofzo is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is het niet gewoon mogelijk met een of ander webdesign/content management programma dat fraaie voorgebakken templates heeft een mooi uitziende site te maken waarbinnen je dan jullie eigen code kunt implementeren?

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-04-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
je kunt altijd op forums terecht. Denk aan forums als onemorething:

http://www.onemorething.nl/community/forum/web-ontwikkeling

niet iedereen beoordeelt op hoog niveau, maar het kan interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 22:44
Op www.ep2.nl kan je ook sites laten checken (zie je enkel als je lid bent dat gedeelte), maar er zitten meerdere mensen die wel met een kritisch oog naar je site willen kijken.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

[google=website design beoordelen] zou je genoeg mogelijkheden moeten geven. Ik zie verder weinig discussiewaarde in dit topic, dus gaat het op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.