Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
Afbeeldingslocatie: http://eu.chinavasion.com/images/thumbnails/chinavasion-CVQC-M107-01-newnew.jpg.thumb_240x240.jpg

Op een website kwam ik deze Chinese adroid telefoon tegen(weet niet of ik een link mag plaatsen).

3G
G-Sensor
Bluetooth
Light Sensor
2MP Camera
Loud Speakers
Drag-able Menu
True Touchscreen
WiFi Mobile Phone
3.2 Inch Touchscreen
GPS Navigation Support

Iemand ervaring met deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten wat meer eigen initiatief dan een lijstje specs en een plaatje. Wat heb je zelf al gevonden? Wat denk je zelf van het toestel? Graag je topicstart wat aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
haal deze topic maar weg aub ik vraag het wel op een ander forum. Ik vroeg me af of iemand hem al heeft. Wat boeit iemand nou weer wat ik er van vind als ik hem niet eens heb. Er is ook weinig online te vinden alleen het standaard verhaaltje met wat specs erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 17:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

vipinholland schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:58:
haal deze topic maar weg aub ik vraag het wel op een ander forum. Ik vroeg me af of iemand hem al heeft. Wat boeit iemand nou weer wat ik er van vind als ik hem niet eens heb. Er is ook weinig online te vinden alleen het standaard verhaaltje met wat specs erbij
Voor dat geld zou ik het zeker niet doen. Er is inderdaad niets over bekend, + er is geen tweakende community aanwezig. Aangezien de fabrikant geen updates uitbrengt zit je vast aan 1.6.

Als ik jou was zou ik eens kijken naar een Samsung Galaxy Spica/T-mobile Pulse/HTC Hero. Telefoons met ongeveer dezelfde specs, maar met én garantie, én updates, én een community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
Sorbo schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:21:
[...]

Voor dat geld zou ik het zeker niet doen. Er is inderdaad niets over bekend, + er is geen tweakende community aanwezig. Aangezien de fabrikant geen updates uitbrengt zit je vast aan 1.6.

Als ik jou was zou ik eens kijken naar een Samsung Galaxy Spica/T-mobile Pulse/HTC Hero. Telefoons met ongeveer dezelfde specs, maar met én garantie, én updates, én een community.
Bedankt voor je reactie. Ow dus je kan geen upgrade uitvoeren...minder. Ik zal eens kijken naar de door jou genoemde toestellen