Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Hi Folks,

Dit weekend was COD MW2 gratis te spelen via Steam als promotie. Het spel was nu ook 50 euro ipv 60.

Ik ben een die hard CS'er en had niet gedacht dat ik COD zo vet zou vinden :-D ben nu addicted :-P

Ik had een vraag. Stel dat ik het spel aanschaf via de goedkoopste webshop die ik op tweakers kan vinden, kan ik dan het spel in mijn Steam account toevoegen?

Regards,

Tim

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ja ;) Activeren gaat automatisch via Steam, dus zoek de goedkoopste winkel en gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Blue-Tiger schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:47:
Ja ;) Activeren gaat automatisch via Steam, dus zoek de goedkoopste winkel en gaan! :)
GREAT!! Dan ga ik mooi ff zoeken, zag dat de goedkoopste 36 euro was :-) scheelt me toch 24 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Heb bovenaan gelijk voor je gekoppeld ;) Kies Mediaoffer oid, betrouwbare site :thumbs:

Edit: Gamersland is ook prima in orde, maar met GCShop heb ik zelf slechte ervaringen... Je ziet maar :)

[ Voor 38% gewijzigd door Fid3lity op 12-04-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Weet je wat ik wel kut vond aan dat free weekend 8)7

Ik een uur of 5/6 wachten op die download van 11GB -heb geen super internet-

Nou wil ik op zondag het spel op steam kopen, mag ik hem weer geheel gaan downloaden IPV hem laten "Activeren" ofzo.

Maar ja, je kan hem gewoon activeren op steam :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:51:
Weet je wat ik wel kut vond aan dat free weekend 8)7

Ik een uur of 5/6 wachten op die download van 11GB -heb geen super internet-

Nou wil ik op zondag het spel op steam kopen, mag ik hem weer geheel gaan downloaden IPV hem laten "Activeren" ofzo.

Maar ja, je kan hem gewoon activeren op steam :)
Waarom zou je het via Steam willen kopen? Stelletje persers, en de winkels hier zijn veel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Blue-Tiger schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:52:
[...]

Waarom zou je het via Steam willen kopen? Stelletje persers, en de winkels hier zijn veel goedkoper :)
Heb hem nog niet gekocht, maar dit las ik op het internet ;).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:54:
[...]

Heb hem nog niet gekocht, maar dit las ik op het internet ;).
Koop 'm gewoon bij een random webwinkel in het lijstje hierboven ^ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Blue-Tiger schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:56:
[...]

Koop 'm gewoon bij een random webwinkel in het lijstje hierboven ^ :D
Ja ik zat vanochtend in de trein te denken van: "Damn, Steam is duur, misschien kan ik gewoon een versie in een winkel goedkoper kopen :)". En dat kan, das mooi!!

Ja de download via Steam duurde wel eventjes!! Hoop dat ik dat niet nog eens hoef te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

addinjo schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:59:
[...]

Ja ik zat vanochtend in de trein te denken van: "Damn, Steam is duur, misschien kan ik gewoon een versie in een winkel goedkoper kopen :)". En dat kan, das mooi!!

Ja de download via Steam duurde wel eventjes!! Hoop dat ik dat niet nog eens hoef te doen :P
Nope, installeren vanaf de DVD gaat 'n stuk sneller! ;) Maar een nieuwe install zal sowieso moeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

addinjo schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:59:
[...]

Je kan aan Steam _alle_spellen toevoegen die je wilt. Het is echter zo dat spellen die ook middels steam verkocht worden, je ook kan registereren met een Key. Dan download hij de files en blijft het spel up-2-date. Je kan het spel ook eerst installeren van de schijf en dan toevoegen aan steam of er voor kiezen de files van de cd af te halena ls je een game registreert bij steam (tenminste, dat kon vroeger met bijv,. HL 1 enz)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Notna schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:03:
[...]

Je kan aan Steam _alle_spellen toevoegen die je wilt. Het is echter zo dat spellen die ook middels steam verkocht worden, je ook kan registereren met een Key. Dan download hij de files en blijft het spel up-2-date. Je kan het spel ook eerst installeren van de schijf en dan toevoegen aan steam of er voor kiezen de files van de cd af te halena ls je een game registreert bij steam (tenminste, dat kon vroeger met bijv,. HL 1 enz)
Hmmm ok, moet goed gaan komen! Ben erg benieuwd, dalijk maar eens bestellen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik zie dat je inmiddels het antwoord al hebt gevonden. Echter is deze vraag op tweakers al zo vaak langs gekomen dat je het makkelijk had kunnen opzoeken met behulp van de search. Zoek dus in het vervolg eerst even voordat je topic opent (die overigens in de verkeerde sectie staat).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.