Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Vandaag bekeek ik mijn online factuur eens van afgelopen maand en zag tot mijn schrik dat ik 'overige kosten' heb bij mijn abonnement twv €33,-. Ik weet dat ik een servicenummer heb gebeld en de bijbehorende extra kosten, maar dit slaat alles.

Ik heb al vaker mijn twijfels over de manier waar T-Mobile deze kosten berekend. Ze lijken soms totaal uit de lucht te zijn gegrepen. In de afgelopen 2 jaar heb ik geen enkele factuur gehad zonder extra kosten.

Overige kosten vallen volgens T-Mobile onder de volgende items:
* Bel- en/of sms-kosten als je bundel volledig is verbruikt en je buiten je bundel om belt en/of sms’t.
* In en naar het buitenland bellen/sms'en/internetten, etcetera en gebeld worden in het buitenland.
* Het bellen naar betaalde servicenummers, zoals 0900- en 0909-nummers.
* Internetkosten wanneer je geen web'n'walk Voordeelbundel (mobiel internet) hebt.
* Bepaalde sms-diensten

Nu ben ik benieuwd; zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:00
Je ontvangt een gespecificeerde factuur, dus kan je aangeven waarom je denkt dat het niet klopt? Mijn factuur klopt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Jimster schreef op maandag 12 april 2010 @ 01:22:
Je ontvangt een gespecificeerde factuur, dus kan je aangeven waarom je denkt dat het niet klopt? Mijn factuur klopt altijd.
Die moet er nog aankomen. Heb nog een paar dagen te gaan en dan gaat mijn nieuwe factuur maand in.

Ik vergeet te zeggen dat er op de site van T-Mobile vrij veel klachten over binnen komen. Heel veel mensen vragen zich af waar al die kosten vandaan komen. Morgen zal ik de klantenservice bellen en eens navragen.

[ Voor 24% gewijzigd door Lawrentium op 12-04-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:00
Als je de belstatus bedoelt, deze hoeft niet te kloppen. De klantenservice kan je ook niet vertellen wat de overige kosten inhouden. Je moet je factuur gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb iets vreemds gisteravond had ik een beltegoed van 45 minuten en overige kosten waren 2.78
vanmorgen was mn beltegoed 00.00 minuten en de overige kosten 4.38 nu zit ik inmiddels aan de 9.78 eur en dit alles zonder mn telefoon aan te raken knap he? meteen t mobile gebeld en die kunnen niets voor je doen wat nu ? hou mn hart vast zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je weet toch wel hoe veel je ongeveer gebeld hebt? Mijn telefoon laat dat per gesprek zien (en een totaal, maar dat zou je maandelijks moeten resetten).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is het nou juist het geval ik heb helemaal niets verbeld ! anders zou ik er niet zo,n punt van maken maar het is toch bezopen dat je tegoeden verdwijnen en de overige kosten zomaar oplopen zonder die telefoon in je hand te hebben gehad ( en ook niet in andermans handen is geweest )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 16:41
het getoonde tegoed/ getoonde extra kosten kunnen natuurlijk wel enige tijd achterlopen op de realiteit.

Real eyes, Real lies, Realize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:24:
ja dat is het nou juist het geval ik heb helemaal niets verbeld ! anders zou ik er niet zo,n punt van maken maar het is toch bezopen dat je tegoeden verdwijnen en de overige kosten zomaar oplopen zonder die telefoon in je hand te hebben gehad ( en ook niet in andermans handen is geweest )
Tja ik zou zeggen wacht op je factuur, zet overal een rode streep door wat niet klopt en neem contact op met t-mobile. Waarschijnlijk zal het echter wel kloppen maar zit er een gigalag in het verwerken van de gemaakte kosten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 20:29
Ik weet niet wat er aan de hand is bij T-mobile, maar ik heb hetzelfde.

Vroeg deze maand stond de teller van "beltegoed" al op 0,0 terwijl ik bijna niet heb gebeld. Kijk ik vandaag nog eens, staan de "overige kosten" op 63,05 euro. Mijn abbo bestaat uit internet totaal, 1000 smsjes enzovoorts. Echter kon T-mobile me niet helpen omdat ze niet kunnen kijken waaruit de "overige kosten" bestaan.

Wat een trieste bedoeling weer, al zo veel problemen bij T-mobile gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Vandaag de klantenservice aan de lijn gehad. Ze konden inderdaad niet direct zien waar de extra kosten in zaten. Dat kunnen zowel de klant als klantenservice pas inzien zodra de factuur binnen is aan het eind van de factuurmaand. Nadat ik aangegeven had vorige maand mijn internetbundel te hebben gewijzigd ging de dame alles even doorrekeken en bekijken. Ze kwam tot de conclusie dat de verandering niet goed was doorgevoerd waardoor ik geen internetbundel meer had. Conclusie: ik krijg alle overige kosten van deze maand terug (inmiddels €38,-).

Nu maar hopen dat dat wél goed gaat. Dit is niet eerste keer dat ik problemen heb met de klantenservice van T-Mobile. Wijzigingen in je bundel/contract worden niet altijd goed ingevoerd met hoge kosten tot gevolg.

Ondanks dat het gras echt niet altijd groener is bij de buren, ben ik weg zodra mijn contract is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
Lawrentium schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:49:
Ze kwam tot de conclusie dat de verandering niet goed was doorgevoerd waardoor ik geen internetbundel meer had. Conclusie: ik krijg alle overige kosten van deze maand terug (inmiddels €38,-).
Ben alleen bang dat dit niet bij mij het geval zal zijn. Heb geen wijzigingen door gevoerd, geen sms-diensten, helemaal niets. Ik weet ook 100% zeker dat ik niet voor 63 euro heb gebeld. Het is dus maar even wachten. Maar een ding is zeker, ik ben weg bij T-mobile. De details zal ik jullie maar besparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Mark v. V schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:55:
[...]

Ben alleen bang dat dit niet bij mij het geval zal zijn. Heb geen wijzigingen door gevoerd, geen sms-diensten, helemaal niets. Ik weet ook 100% zeker dat ik niet voor 63 euro heb gebeld. Het is dus maar even wachten. Maar een ding is zeker, ik ben weg bij T-mobile. De details zal ik jullie maar besparen..
Probeer, desnoods na je factuurmaand, naar de T-Mobile winkel te gaan. Mijn ervaring is dat je daar beter geholpen kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velth
Ja, misschien dat, dat verstandig is. Probeer eerst via de telefoon wat klaar te spelen. Ben razend benieuwd wat het is. Maar bedankt voor de tip.
Pagina: 1