Vandaag bekeek ik mijn online factuur eens van afgelopen maand en zag tot mijn schrik dat ik 'overige kosten' heb bij mijn abonnement twv €33,-. Ik weet dat ik een servicenummer heb gebeld en de bijbehorende extra kosten, maar dit slaat alles.
Ik heb al vaker mijn twijfels over de manier waar T-Mobile deze kosten berekend. Ze lijken soms totaal uit de lucht te zijn gegrepen. In de afgelopen 2 jaar heb ik geen enkele factuur gehad zonder extra kosten.
Overige kosten vallen volgens T-Mobile onder de volgende items:
* Bel- en/of sms-kosten als je bundel volledig is verbruikt en je buiten je bundel om belt en/of sms’t.
* In en naar het buitenland bellen/sms'en/internetten, etcetera en gebeld worden in het buitenland.
* Het bellen naar betaalde servicenummers, zoals 0900- en 0909-nummers.
* Internetkosten wanneer je geen web'n'walk Voordeelbundel (mobiel internet) hebt.
* Bepaalde sms-diensten
Nu ben ik benieuwd; zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?
Ik heb al vaker mijn twijfels over de manier waar T-Mobile deze kosten berekend. Ze lijken soms totaal uit de lucht te zijn gegrepen. In de afgelopen 2 jaar heb ik geen enkele factuur gehad zonder extra kosten.
Overige kosten vallen volgens T-Mobile onder de volgende items:
* Bel- en/of sms-kosten als je bundel volledig is verbruikt en je buiten je bundel om belt en/of sms’t.
* In en naar het buitenland bellen/sms'en/internetten, etcetera en gebeld worden in het buitenland.
* Het bellen naar betaalde servicenummers, zoals 0900- en 0909-nummers.
* Internetkosten wanneer je geen web'n'walk Voordeelbundel (mobiel internet) hebt.
* Bepaalde sms-diensten
Nu ben ik benieuwd; zijn er meerdere mensen die hier last van hebben?