jazekerja !! ... linux geinstalleerd, en nu .... ??
Buiten het feit dat je hier niet mag vragen om complete scripts e.d. wil ik wel even reageren.
Als je het mij vraagt bestaat er niet zoiets en wel om het feit dat processing behoorlijk processor intensief is. Daarnaast lijkt flash mij nou niet echt de ideale oplossing, zoiets moet je in een veel lagere programmeertaal doen. Als je kijkt naar andere processingsoftware zie je dat het allemaal programma's of plugins zijn en veelal geschreven in C o.i.d.
Als je het mij vraagt bestaat er niet zoiets en wel om het feit dat processing behoorlijk processor intensief is. Daarnaast lijkt flash mij nou niet echt de ideale oplossing, zoiets moet je in een veel lagere programmeertaal doen. Als je kijkt naar andere processingsoftware zie je dat het allemaal programma's of plugins zijn en veelal geschreven in C o.i.d.
Raar dat ik niet mag vragen om een suggestie / tip om tot een oplossing te komen.
Een suggestie kan meer inhouden dan een script alleen. Maar dat terzijde.
Toch bedankt voor je reactie.
Een suggestie kan meer inhouden dan een script alleen. Maar dat terzijde.
Toch bedankt voor je reactie.
jazekerja !! ... linux geinstalleerd, en nu .... ??
Dat zijn de regels. Ik ben geen mod dus ik wil me er niet mee bemoeien en dat wordt ook niet gewaardeerd.
Goed, ontopic: kijk hier eens. Ze kunnen je daar vast verder helpen al vraag ik me af of er zoiets bestaat wat jij wil...
Goed, ontopic: kijk hier eens. Ze kunnen je daar vast verder helpen al vraag ik me af of er zoiets bestaat wat jij wil...