Samenstellen pc met Intel Core i7 920

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Flappenn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01-2025
Dit is mijn eerste post, so go easy on me. Ben ook redelijk nieuw met het uitzoeken, samenstellen en bouwen van een pc. Heb er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Heb alleen moeite met de juiste onderdelen bij elkaar te zoeken.

Ik ga voor de Intel Core i7 920 omdat ik, na het lezen van een aantal fora, heb begrepen dat ik hier goed mee uit de voeten kan voor video bewerking. Verder komt gamen op een tweede plaats qua hardware.

Zou ik zo vrij mogen zijn om jullie te vragen wat ik het beste kan gebruiken.

Budget ligt rond de €900.

Alvast bedankt!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Verwijderd

Ik zou *LET OP* - Wat moet ik kopen eens lezen en samen met de BBG's.
En ik denk dat het voor jouw handiger/beter is om te kiezen voor socket 1156 in plaats van 1366.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Voor dergelijke vragen kent Tweakers het zogenoemde BBG (Best Buy Guide) hierin staan diverse systemen genoemd die op moment van schrijven de beste kwaliteit voor een bepaald bedrag bieden.
[BBG] Best Buy Guide topicoverzicht is een linkje naar het topic overzicht van de bbg.
Als ik jou was zou ik daar beginnen met speuren. Mocht je later nog specifiekere vragen hebben voel je dan vrij om (wederom) een draadje te starten.

Op dit moment kunnen/willen wij niets voor je doen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-02 20:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat zij zeggen ^^

Dit topic is gesloten.