Toon posts:

[Itunes] Itunes laten denken dat een mp3 speler een ipod is.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Itunes is niet het meest populaire programma, en veel mensen willen ervanaf, liever ipod als een externe hdd beheren.
Bij mij is het andersom, ik ben helemaal gek van itunes, maar ipod's worden minder en minder met de jaren.
Dus vroeg ik mij af of ik itunes niet kan laten denken dat bijvoorbeeld HTC hero een ipod is, en zo heel makkelijk muziek beheren.
Is zoiets mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Of je iTunes dat direct kan laten geloven denk ik niet, omdat iTunes met de iPod communiceert d.m.v. niet-openbare protocollen. En Apple doet goed z'n best om de combinatie ook exclusief iTunes+iPod te houden.

Echter, er is wel een programma wat op iTunes lijkt en ook hetzelfde doet. Dit programma heet DoubleTwist en wordt gemaakt door Jon Lech Johanssen, a.k.a. DVD Jon. Zie http://www.doubletwist.com/. :)

Supported devices

[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 11-04-2010 22:15 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ik zocht!
Nu nog de vraag of dit werkt natuurlijk... Ik zal even kijken of 1 van mijn vrienden normale mp3 speler heeft om dit te testen voordat ik een HTC haal.
zal een moeilijke taak worden, ik ken niemand met een normale mp3 speler. ;)