• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Allen,

Ik kan niets vinden op de site van KPN, maar ik zit met het volgende probleem. Sinds een paar dagen neemt de Topfield 320gb recorder voor Digitenne netjes op, maar slaat de opnames niet op. Ik mis al meerdere programma's in de opnamelijst. Opnames van afgelopen week die wel zijn bewaard zijn verkeerd, een totaal ander programma (ziet er uit als een time-shift). Ik had 18 opnames opgeslagen, harde schijf niet vol.

Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn? Uit voorzorg de HD maar geformateerd.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heb je het systeem al gereset?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17

FeaR

In GoT we trust

Ik move dit topic even naar MSH :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• marijnhak
Nee, nog niet. Recorder lijkt verder ok te functioneren en ad-hoc opnames gemaakt gisterenavond, deze werden wel bewaard :s

• hb1964
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik kan niets vinden op de site van KPN, maar ik zit met het volgende probleem. Sinds een paar dagen neemt de Topfield 320gb recorder voor Digitenne netjes op, maar slaat de opnames niet op. Ik mis al meerdere programma's in de opnamelijst. Opnames van afgelopen week die wel zijn bewaard zijn verkeerd, een totaal ander programma (ziet er uit als een time-shift). Ik had 18 opnames opgeslagen, harde schijf niet vol.

Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn?
Welke software versie zit er in je Topfield PVR? Afhankelijk van de hardware is software versie 1.55 of 1.58 de laatste. Versie 1.58 staat in de lucht en kun je downloaden en installeren. In deze software versie is de communicatie met de hard disk verbeterd, en zijn wellicht je problemen opgelost.
Uit voorzorg de HD maar geformatteerd.
Dat had niet gehoeven; op de harddisk staan alleen maar mediabestanden, geen software. Formatteren lost niets op, het is geen windows ;).

• marijnhak
hb1964 schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:33:
[...]

Welke software versie zit er in je Topfield PVR? Afhankelijk van de hardware is software versie 1.55 of 1.58 de laatste. Versie 1.58 staat in de lucht en kun je downloaden en installeren. In deze software versie is de communicatie met de hard disk verbeterd, en zijn wellicht je problemen opgelost.

[...]

Dat had niet gehoeven; op de harddisk staan alleen maar mediabestanden, geen software. Formatteren lost niets op, het is geen windows ;).
Ik zal eens kijken naar de software versie. Ik kon echter niet in het installatiemenu een update selecteren, maar ik zal nog eens critisch kijken en feedback geven. Bedankt voor de tip!

• marijnhak
hb1964 schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:33:
[...]

[...]

Ik kan helaas geen software update doorvoeren. De menuselectie is grijs. Heeft dit te maken met het feit dat het een Digitenne-box is?

• hb1964
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-12-2025
marijnhak schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:10:
[...]
Ik kan helaas geen software update doorvoeren. De menuselectie is grijs. Heeft dit te maken met het feit dat het een Digitenne-box is?
Als de menuselectie grijs is dan heb je laatste versie van de software al in je PVR zitten (er staat dan geen nieuwere versie in de lucht).
Je kan de softwareversie controleren in →Hoofdmenu, →Informatie, →Ontvangerstatus.

Het lijkt erop dat je een hardwareprobleem hebt met de harde schijf, je kunt contactopnemen met de service desk, als je ontvanger nog niet zo oud is ruilen ze hem wel om voor een werkend exemplaar. Ze zijn erg coulant.

• marijnhak
hb1964 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:09:
[...]

Als de menuselectie grijs is dan heb je laatste versie van de software al in je PVR zitten (er staat dan geen nieuwere versie in de lucht).
Je kan de softwareversie controleren in →Hoofdmenu, →Informatie, →Ontvangerstatus.

Het lijkt erop dat je een hardwareprobleem hebt met de harde schijf, je kunt contactopnemen met de service desk, als je ontvanger nog niet zo oud is ruilen ze hem wel om voor een werkend exemplaar. Ze zijn erg coulant.
Oke, dat kan ik proberen. Had het formateren van de schijf toch effect, want sinds dat moment wordt alles weer opgenomen. Dit zijn echter tot op heden slechts 4 programma's, dus ik hou het in de gaten. Bedankt voor de adviezen tot op heden!

Verwijderd

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem...

Heeft u inmiddels een oplossing gevonden?

Ik hoor het graag even

Groet

• marijnhak
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:20:
Hallo

Ik heb hetzelfde probleem...

Heeft u inmiddels een oplossing gevonden?

Ik hoor het graag even

Groet
Ik heb de PVR de laatste keer dat het gebeurde van de stroom afgehaald en er weer opgezet, sinds dien is het bij mij niet meer gebeurd.

Pagina: 1