Toon posts:

Playstation 3 Gameplay filmen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik weet dat er redelijk veel mogelijkheden zijn om de gameplay van consoles te filmen en dat hoe meer je spendeert in een recorder hoe beter de kwaliteit zal zijn, maar wat ik me afvraag is hoe? en wat?

Ik vraag me dus zeg maar af, wat voor apparaatjes je moet hebben, hoe je ze moet aansluiten, wat de prijs is enz. . Ik ben al redelijk veel tegen gekomen in het engels maar dat zijn meestal oplossingen waar je al snel 200 euro voor kwijt bent. Ik hou het graag bij een prijs van onder de 50 of iets meer. De kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn maar wel te bekijken zeg maar. Heeft iemand hier goede ervaringen met zo'n recorder of iets dergelijks?

Groeten T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Als apparaat zou ik de Dazzle-107 aanschaffen deze is al wel duurder dan 50 euro... de reden hiervoor is omdat zijn voorganger (Dazzle-100) een niet zo heel goede beeldkwaliteit geeft IMO. Om een Dazzle aan te sluiten zul je ook nog wat component kabels nodig hebben, splitters en een laptop. Ik denk dat je alles bij elkaar zo ongeveer 90 euro kwijt bent (exclusief laptop) maar dan heb je ook wat.

Er bestaat ook een ander apparaat deze heet Easycap, deze kost iets meer dan 25 euro geloof ik maar ook hier zul je nog extra splitters en component kabels nodig hebben dan ben je ongeveer 35 a 40 euro kwijt. Nadeel van de Easycap is wel dat je onwijs veel zult moeten tweaken en moeten videobewerken voor een beetje kwaliteit...

Verder zul je met beiden oplossingen dan wel op SCART moeten gaan spelen...
Hoop je hierbij een heel heel klein beetje geholpen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34
pricewatch: Hauppauge HD PVR als je goeie kwaliteit wilt hebben.Gaat helaas wel via component aangezien HDMI beveiligd is met hdcp :( Deze ga ik waarschijnlijk kopen.

Maar zo ik mijn nettop Samsung 510 kunnen gebruiken alleen voor het opslaan of heb ik daar toch echt een snellere pc voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Excelb-boy

bedankt voor de snelle reactie, ik heb hier zeker wat aan. Ik ben van plan dit deze week te gaan kopen.
Bedankt! :D

@ Amdwarrior

Geld te veel ofzo ?? :O
200 euro, omg :P

(ben een arm studentje daarom) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Blij je geholpen te hebben, een vriend van me heeft deze week ook zijn Dazzle 100 serie aan de praat gekregen en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt 10 keer beter is dan ik voor ogen had!
Succes ermee enne wel je gameplay posten op youtube he ;)