nVidia GTX470/GTX480 Levertijden Topique

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
ik heb mijn Asus GTX 480 bij 4launchbesteld in totaal €453.50 inc verzend kosten :P

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hc-Gamer schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:33:
ik heb mijn Asus GTX 480 bij 4launchbesteld in totaal €453.50 inc verzend kosten :P
Dat is scherp. Heb je m ook al binnen :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:26
Hoe lang zal het nog duren voordat de Asus gtx 480 en de Gigabyte 480 Goed leverbaar zijn. Dan wel voor de prijs rond de 450-480 euro. Die andere merken zijn allemaal 500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355367

ik heb van allmirco gehoord dat mijn Gigabyte GTX 480 pas op 1 mei leverbaar zal zijn, blijkbaar had de as wolk er mee te maken, ze zouden namelijk begin die week leverbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355367

de nieuwe verwachting voor de gigabyte kaarten is 8 mei

ik heb mijn order opgezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56
Anoniem: 263922 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:44:
[...]

Die vergelijking met de ati kaart lijkt me duidelijk, daar gaat zo ongeveer iedere post van jou over :+
Duh vergelijken met een GTX470 heeft weinig zin 8)7

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 09:36
* Kimberly nog steeds wacht op de Asus GTX 470...

Weet iemand trouwens welke kleur PCB de Asus GTX 470 heeft? Op plaatjes zie ik dat de PCB groen is, maar alle anderen zijn zwart?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Zowaar retail availability; zag net toevallig een Asus GTX 470 liggen bij Paradigit Koningsplein Amsterdam voor 399 Euro. Volgens mij was hij zwart...

Yeah well. The Dude abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353758

Xenomorphh schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:59:
[...]

Iets met quad crossfire vs 2 way SLI.
Klopt ati is op dit moment nog niet erg goed met 4 gpu's in games nvidia daar in tegen wel weer in meer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 353758 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:48:
Klopt ati is op dit moment nog niet erg goed met 4 gpu's in games nvidia daar in tegen wel weer in meer games.
Helaas nVidia ook niet zo goed, dat valt vies tegen. Maargoed, als je Sli tegenover Quad Crossfire gaat zetten is het niet zo gek dat je minder problemen met Sli hebt dan met Crossfire, dat gaat dan ook over 2 kaarten versus 2 x 2 kaarten. De review laat zien dat je met 4 kaarten er ook niet goed af komt bij nVidia.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 26-04-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:27
Heeft er iemand ervaring met het merk Inno3d ik zou een gtx480 hiervan kopen.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTkiddin
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 02:10
Biff schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:42:
Zowaar retail availability; zag net toevallig een Asus GTX 470 liggen bij Paradigit Koningsplein Amsterdam voor 399 Euro. Volgens mij was hij zwart...
Bij Paradigit Eindhoven hebben ze naast de Asus ook de MSI variant. De 470 voor 399 en de 480 voor 549. Bij de MSI is er een actie waarbij je 1 game naar keuze gratis er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorph_LV426
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
@ Deorgeree zijn idd zwart. Vrijdag had ik er een gekocht bij informatique en maandag weer teruggebracht. Ze maken echt heel veel herrie. Ik vond het eigenlijk onacceptabel. Mijn pc staat in de woonkamer en ik moest de tv aardig wat harder zetten. Ook als je gaat game zonder koptelefoon moet je je geluid aanzienlijk harder zetten. Ik wist dat ze herrie maken maar zo hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 23:27
Gainward GTX470 - € 369,00 (CD-ROM LAND)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunbeam-tech
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05-2023
Deorgere schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:55:
* Sunbeam-tech nog steeds wacht op de Asus GTX 470...

Weet iemand trouwens welke kleur PCB de Asus GTX 470 heeft? Op plaatjes zie ik dat de PCB groen is, maar alle anderen zijn zwart?
Nou dat kan ik je precies vertellen.
Ik heb 'm namelijk gister binnen gekregen ;)
Besteld bij CD-ROM-LAND voor 389,00

Hij is idd zwart.

Voor de liefhebber heb ik even een kleine fotoshoot gemaakt met de kaart :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZKXKHOQN-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXTJI6NN-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-P6ZBIHNR-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FURALK37-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-7RDM77N3-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VJKP8FXT-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-XMT34IBW-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-T8TK6TOM-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MMMZN8AL-D.jpg

En dan nog even een foto van het geheel in werking :9

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFLAUHI8-D.jpg

Wel erg handig dat je de behuizing van de kaart kan halen zonder dat je ook maar één schroef hoeft te verdraaien.
Het werkt met klemmetjes aan de randen.
Zo kun je gemakkelijk de fan en heatsink afstoffen indien nodig. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sunbeam-tech op 29-04-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117813

Mooi man :) Ik moet nog even w8en op mijn gigabyte gtx480 aangezien ze voorlopig niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Had eigenlijk een evga 480 willen hebben maar zag vanmiddag dat salland automatisering 5+ POV 480's op voorraad had en kon me niet bedwingen er 1 te kopen. Prijs 535.

http://www.salland.eu/pro...0-1536-mb-vga-480-a1.html

[ Voor 3% gewijzigd door dr_dreey op 30-04-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dr_dreey schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:27:
Had eigenlijk een evga 480 willen hebben maar zag vanmiddag dat salland automatisering 5+ POV 480's op voorraad had en kon me niet bedwingen er 1 te kopen. Prijs 535.
7(8)7 Voor minder haal je gewoon twee HD5850's, die zuiniger in zo wel 2D (veel) als 3D (net) zijn en veel sneller en stiller niet te vergeten. Ik zou dan wel de reden van jouw willen weten waarom je dan toch een GT480 haalt, want ik kan geen reden bedenken eigenlijk. (oke dat is niet waar, maar geen goede reden dan :p )

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Nu online
nV fanboy en geld zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

-The_Mask- schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:34:
[...]

7(8)7 Voor minder haal je gewoon twee HD5850's, die zuiniger in zo wel 2D (veel) als 3D (net) zijn en veel sneller en stiller niet te vergeten. Ik zou dan wel de reden van jouw willen weten waarom je dan toch een GT480 haalt, want ik kan geen reden bedenken eigenlijk. (oke dat is niet waar, maar geen goede reden dan :p )
Even wat dingen terzijde latend, ik denk dat een goede reden de driversupport zou kunnen zijn, je kan zeggen wat je wil maar bij nvidia is dat toch stukken beter op orde, ik heb nog geen enkele losse ati kaart gehad die 100% probleemloos gewerkt heeft, al waren ze in de reviews oh zo geweldig, totdat je een week verder bent, maarja zolang test men natuurlijk niet.

slechte scaling tussen twee kaarten in bepaalde games zou natuurlijk ook kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Anoniem: 263922 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:41:
[...]

Even wat dingen terzijde latend, ik denk dat een goede reden de driversupport zou kunnen zijn, je kan zeggen wat je wil maar bij nvidia is dat toch stukken beter op orde, ik heb nog geen enkele losse ati kaart gehad die 100% probleemloos gewerkt heeft, al waren ze in de reviews oh zo geweldig, totdat je een week verder bent, maarja zolang test men natuurlijk niet.

slechte scaling tussen twee kaarten in bepaalde games zou natuurlijk ook kunnen ;)
Kan ik iets tegenover zetten: Even wat dingen terzijde latend, ik denk dat een goede reden de driversupport zou kunnen zijn, je kan zeggen wat je wil maar bij ATi is dat toch goed op orde, ik heb nog geen enkele losse ati kaart gehad die niet 100% probleemloos gewerkt heeft.

HD3850 -> HD4850 -> HD4850 1GB -> HD4890 -> HD5770.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 263922 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:41:
[...]

Even wat dingen terzijde latend, ik denk dat een goede reden de driversupport zou kunnen zijn, je kan zeggen wat je wil maar bij nvidia is dat toch stukken beter op orde
Niet op flauw te doen, maar volgens mij kan nVidia eerder wat leren van de huidige drivers van ATi. ;)
Ik bedoel de drivers die dan fan te langzaam liet draaien van een paar weken geleden en ik zie tegenwoordig vaak nVidia drivers die via Windows Update binnen helemaal niet werken met oude kaarten. Dus ze worden wel geinstalleerd, maar na een reboot geen beeld meer, dus dat wordt dan starten in VGA modus of Veilige modus en oude driver terug zetten. Heb ik de laatste weken paar keer gezien. Nou is dit natuurlijk maar één ding, maar nVidia komt sowieso eigenlijk maar met weinig WHQL drivers als je het vergelijkt met ATi.
ik heb nog geen enkele losse ati kaart gehad die 100% probleemloos gewerkt heeft, al waren ze in de reviews oh zo geweldig, totdat je een week verder bent, maarja zolang test men natuurlijk niet.
Al jaren zo goed als geen probleem, alleen van die hele kleinen die eigenlijk niks voorstellen en die je net zo goed bij nVidia ziet.
Dat is er eigenlijk niet.
Dat dacht ik al. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-The_Mask- schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:48:
[...]
Niet op flauw te doen, maar volgens mij kan nVidia eerder wat leren van de huidige drivers van ATi. ;)
Ik bedoel de drivers die dan fan te langzaam liet draaien van een paar weken geleden en ik zie tegenwoordig vaak nVidia drivers die via Windows Update binnen helemaal niet werken met oude kaarten. Dus ze worden wel geinstalleerd, maar na een reboot geen beeld meer, dus dat wordt dan starten in VGA modus of Veilige modus en oude driver terug zetten. Heb ik de laatste weken paar keer gezien. Nou is dit natuurlijk maar één ding, maar nVidia komt sowieso eigenlijk maar met weinig WHQL drivers als je het vergelijkt met ATi.
[...]
Al jaren zo goed als geen probleem, alleen van die hele kleinen die eigenlijk niks voorstellen en die je net zo goed bij nVidia ziet.
[...]
Ik denk dat het juist andersom is, van de 10 personen die ik spreek is er welgeteld 1 die tevreden is met ati, maar die persoon is aardig op de hoogte van de ontwikkelingen bij ati, en weet absurde snelheden te halen met die gpu's, maar hij gamed niet ermee zover ik weet, dus daar heeft hij geen ervaringen mee.
Die andere 9 hebben (of hadden problemen) met ati, 7 van die 9 hebben al nvidia naar volle tevredenheid, 1 andere had problemen met zijn hd4870x2, bsod's, hickups, reboot vanwege hitte (even een greep uit de problemen) ,die andere had dan toevallig een kapotte g-skill geheugenreep, heb zelf overigens geen problemen gehad met mijn g-skill setje, ik heb alle 3 de corsair setjes die ik heb gehad al terug moeten sturen, maar dat terzijde, verschilt dus per persoon, net zoals bij vga's zo te zien.
En dat je een verkeerde driver installeert is eerder de schuld van de onkunde van de pc-gebruiker, de menu's bij nvidia en ati zijn zeer overzichtelijk om die fout te omzeilen, dat is irrilevant.
En ati mag van mijn part 10x zoveel drivers uitbrengen als nvidia (al zie ik op internet het tegendeel vaker beweert worden), als je 1x een goede driver uitbrengt heb ik dat liever dan 10 buggy versies, gevalletje beter 1 in de hand dan 10 in de lucht.

Ik moet toegeven dat ik meer nvidia kaarten heb gehad (5 tegen 3), maar die hebben allen nog nooit een enkele fout gegeven, of ik zat al te hoog met een overclock, met de ati kaarten heb ik toch gemiddeld over een jaar minstens een keer in de week sores met de videokaart gehad, dat vind ik onacceptabel, je moet er toch vertrouwen in hebben dat je 3 uur achter elkaar zonder saven kan spelen, zonder dingen kwijt te raken.
Gelukkig zie je tegenwoordig veel auto-saves, hulde daarvoor als ik een ati-kaart in mn pc heb zitten _/-\o_

Leuk dat je beweert dat er geen scaling problemen zijn, maar dan moet je wel kunnen aantonen dat in elk spel 100% scaling aanwezig is met 2 kaarten in cf, dus dat punt is ook verwerpelijk.

Ik ben best bereid om weer een keer voor ati te gaan, maar zolang het niet nodig is en ik games ook in dx10 op hoge instellingen kan spelen (zonder ergernissen) blijf ik mooi bij mijn nvidia kaart :)
Ik moet wel toegeven dat de fermi kaarten nauwelijks bestaansrecht hebben, de vergelijking met de hd2900xt is snel gemaakt, maar die was wel concurrerend geprijsd, nvidia heeft echt een vette houten plank voor de kop op dit moment imo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNG dan maar of misschien blinde vrienden die het niet willen? Op 1 na zijn 14 vrienden blij dat ze nu een ATi kaart hebben. De 14e wilde perse PhysX and heeft maar 1 PCI-E slot en gaat geen nieuw S775 mobo kopen :).

Overigens mag iedereen zelf bepalen wat ie koopt... maar 8800GTX -> 9800GTX = downgrade = reden genoeg om nVidia vies aan te kijken, daarom kocht ik mijn 4870 en tevens eerst niet-nVidia ook... en ik moet zeggen dat ik sinds die dag een veel fijnere game ervaring heb (lees: meer fps voor minder geld).

En ik zit nu bij ATi vast wegens Eyefinity en de verslaving ervan :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 30-04-2010 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
[...]

[...]

[...]

Dat dacht ik al. ;)
En zijn ook mensen die geen dual gpu willen hebben. Jij ben een lekkere vent, want je hebt liever niet dan mensen voor nvidia kiesen. Cuda is trouwens een hele goede redenen
Modbreak:Ongewenst. Check je mail in de loop van vandaag.

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 30-04-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ja en jij een spetter.. Wat maakt dat uit?

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 30-04-2010 10:49 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik ben geen fanboy maar hij praat nv altijd zo slecht en ook nog een bij mensen die vast een nvidia kaart aan willen schaffen gewoon zo neerbuigend dan doen tegen die mensen je gaat met je geloof toch ook geen anderen lastig vallen?. Ik ben trouwens echt geen nv fanboy want ik ga altijd voor prestaties als dat nu ati is of nv dat maakt mij niet uit, en als je in mijn kast kijkt zie je ATI :>

Maar ach ieder zijn keuzes. Ik ben verder wel een beetje pro nvidia maar ik ben ook tegenwoordig pro ati en dat was ik nooit geweest

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 353758 op 30-04-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 353758 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:05:
Maar ach ieder zijn keuzes. Ik ben verder wel een beetje pro nvidia maar ik ben ook tegenwoordig pro ati en dat was ik nooit geweest
d:)b

Het gaat gewoon fout als mensen andere (niet vrienden vooral) opdringen met wat er gekocht moet worden (en dit gebeurd op deze fora van beide kanten). Jammer genoeg wordt er ook heel vaak zonder 1 of meerdere argumenten een kaart aanbevolen, en ook dat zorgt voor de onnodige discussies die we toch wel zeker 5x in 1 maand zien terugkomen in de drukkere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

-The_Mask- schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:34:
[...]

Hey Mask doe 'ns niet.. en zeker niet in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:22

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En waarom zou hij dat niet mogen? De laatste tien posts hebben sowieso niets meer met levertijden te maken en zijn dus allemaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Edmin schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:55:
En waarom zou hij dat niet mogen? De laatste tien posts hebben sowieso niets meer met levertijden te maken en zijn dus allemaal offtopic.
Precies, en dat begon dus allemaal met zijn vraag waarom iemand niet liever 2 ATIs zou kopen ipv een GTX480.

Los van de redelijk aanmatigende toon waarop dit vraagstuk werd gepresenteerd is zoiets natuurlijk sowieso niet aan de orde in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 15:40
[...]
En wat zegt WHQL over de kwaliteit van drivers? Je weet duidelijk niet wat WHQL certifiëring inhoudt. Als het WHQL labeltje hét argument is te besluiten dat ATI drivers beter zijn, dan kan je evengoed niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Terug naar de levertijden discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Sorry voor de modbreak.

[ Voor 67% gewijzigd door Edmin op 30-04-2010 12:00 ]

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Nu online
Zag net de mooie zwarte asus 470 foto's van Sunbeam tech hierboven, keek vervolgens naar mijn pov 480 met z'n kermis stickers en heb ze er vervolgens afgesloopt. Kost wat poetsen maar wat er overblijft is een mooi glimmend zwarte kaart.

Afbeeldingslocatie: http://i515.photobucket.com/albums/t356/drdreey/th_DSC00003.jpg

Niet da 'k er wat van zie maar ik weet dat ie mooi zwart is. :+

[ Voor 7% gewijzigd door dr_dreey op 30-04-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je niet problemen krijgen met de garantie?

O en leverbare kaarten vind je hier. :p
Goedkoopste leverbare GTX470 350 euro en goedkoopste GTX480 500 euro...

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Nu online
Garantie, hmm, goed punt. 8)7
Maarja, het kwaad is al geschied, hopen dat ie heel blijft.
En je weet wat ik je als antwoord heb gegeven op de vraag waarom ik uberhaupt een 480 heb gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 20:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 23:12
Alternate heeft voor € 479,-- de Zotac GTX480 op voorraad:
http://www.alternate.nl/h...rten&l2=Alle+PCIe+kaarten

En de MSI voor € 499,--
http://www.alternate.nl/h...rten&l2=Alle+PCIe+kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Sunbeam-tech schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:25:
[...]

Nou dat kan ik je precies vertellen.
Ik heb 'm namelijk gister binnen gekregen ;)
Besteld bij CD-ROM-LAND voor 389,00

Hij is idd zwart.

Voor de liefhebber heb ik even een kleine fotoshoot gemaakt met de kaart :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En dan nog even een foto van het geheel in werking :9

[afbeelding]

Wel erg handig dat je de behuizing van de kaart kan halen zonder dat je ook maar één schroef hoeft te verdraaien.
Het werkt met klemmetjes aan de randen.
Zo kun je gemakkelijk de fan en heatsink afstoffen indien nodig. ;)
Zat de kaart zo zonder antistatische zak in de verpakking van Asus toen je hem openmaakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 20:57
PNY GTX480 op voorraad voor €491,-

http://www.digitique.nl/n.../20624-pny-gtx-480-1536mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Dankje Sunbeam-tech. :)

Nu is het nog afwachten wanneer de mijne binnenkomt, heb deze besteld bij Azerty voor 318 euro.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik zag gister in de V&A een Colorful GTX480 voorbij komen. Ging bij mij geen lampje branden, Colorful klinkt als niet-Europees en een beetje Sweex-achtig?

Edit: Aziatisch dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 05-05-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 07:29
PNY GeForce GTX 480 1536 MB - € 454,- (Salland)
Zotac GeForce GTX 480 - € 478,80 (Zercom)
Gainward GeForce GTX 480 - € 499,- (CD-ROM-LAND)
Sparkle GF-GTX480 - € 493,14 (max-ict)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79320

Toch raar
Heb mijn asus gtx 470 alweer twee weken in mijn kastje zitten voor 318 euro bij Azerty.

Zal ik dan toch een van de weinige zijn.

Wat maak dat dat ding een lawaai zeg toch maar ff wachten op een alternatieve cooling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Anoniem: 79320 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:22:
Toch raar
Heb mijn asus gtx 470 alweer twee weken in mijn kastje zitten voor 318 euro bij Azerety.

Zal ik dan toch een van de weinige zijn.

Wat maak dat dat ding een lawaai zeg toch maar ff wachten op een alternatieve cooling.
Denk het wel aangezien ikzelf al sinds 09-04-2010 zit te wachten op dezelfde kaart bij 4Launch. Hoop dat de herrie niet veel erger is dan de 8800GTX want dat was ook al behoorlijk.

Anders idd een andere cooling erop.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Laatst online: 14-11-2024
Even een tipje van een (lichtelijke) ATI-fanboy voor de groene zijde van de discussie: uw nieuwste argumenten zijn in stock bij scan.co.uk, vanmiddag bevestigd op hun support forum:
http://forums.bit-tech.ne...php?p=2300290#post2300290

In stock hier:
http://www.scan.co.uk/Sho...-GTX480-PCI-E-(480-Cores)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245699

Waarom zo moeilijk doen als er zat op voorraad zijn in NL?
- Zotac -> http://www.salland.eu/pro...1536-mb-zt-40101-10p.html
- PNY -> http://www.digitique.nl/nl/product/10646
- Gigabyte -> https://maxict.nl/product..._480?btwview=in&rs=hwinfo
- Palit -> http://azerty.nl/producte...tale-visuele-interfa.html
- Gainward -> http://www.cdromland.nl/?...winfo=TRUE&prodnum=173502
- MSI -> http://www.zercom.eu/inde...h=7&p=35&f=1&s=1&a=214123
- POV -> https://maxict.nl/product..._480?btwview=in&rs=hwinfo

Alle links zijn de goedkoopste shops die de betreffende kaart op voorraad hebben.

Enfin, de kaarten zijn nu eigenlijk vollop te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Laatst online: 14-11-2024
ah, ik dacht dat ze wel niet aan te slepen zouden zijn... heb het niet echt gevolgd eigenlijk :p

my bad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah, niemand wil de kaarten hebben, dan liggen de schappen al snel vol hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Laatst online: 27-05 14:26
Iemand al een goedkope EVGA GTX480 tegengekomen, eentje die niet 569,- kost? Ik denk dat ik toch maar uit Engeland bestel, als ik er daar eentje op vooraad kan vinden voor een betere prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:01
hier :

pricewatch: EVGA GeForce GTX 480

525 lijkt me toch geen al te slechte prijs, zeker als er EVGA op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Laatst online: 27-05 14:26
dominator schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:17:
hier :

pricewatch: EVGA GeForce GTX 480

525 lijkt me toch geen al te slechte prijs, zeker als er EVGA op staat.
Heey das pas sinds kort dan, eerst was hij bij CD-ROM Land nog 599, zelfs toen ik het bericht poste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 245699 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:04:
Mwah, niemand wil de kaarten hebben, dan liggen de schappen al snel vol hè! ;)
Ik wil er wel eentje hebben, ik wacht nog even tot er support is voor CS5 Premiere in het 3e kwartaal en dan haal ik em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 22:27
Xtrafris schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:58:
Even een tipje van een (lichtelijke) ATI-fanboy voor de groene zijde van de discussie: uw nieuwste argumenten zijn in stock bij scan.co.uk, vanmiddag bevestigd op hun support forum:
http://forums.bit-tech.ne...php?p=2300290#post2300290

In stock hier:
http://www.scan.co.uk/Sho...-GTX480-PCI-E-(480-Cores)
En er gaat geen lampje bij je branden zo van: 'goh, scan, dat zou wel eens afgeleid kunnen zijn van scam' ?

Dan nog, tis in ponden he, ik zag het eerst ook niet, dat zou neer komen op 550 euro, en dat is hoe je het ook bekijkt een flinke smak geld voor een kaart die minder presteert dan een 5970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt er maar aan of die minder presteert, cf schijnt last te hebben van micro stuttering, daarmee dus ook de 5970, en dan heb je nog de drivers (jaja ze zijn nu stukken beter en ik zit maar wat te blaten) ,ik zou de 5970 nog niet willen als ik hem gratis kreeg, en dat meen ik, als ik zoveel geld zou uitgeven aan een videokaart werd het dan toch een 480, met waterkoeling uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 263922 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:39:
Ligt er maar aan of die minder presteert, cf schijnt last te hebben van micro stuttering, daarmee dus ook de 5970
Ja SLi ook, multi GPU in het algemeen. Merk je het? Nee normaal gesproken niet. Heb je er echter veel last van misschien heb je dan wel een ander probleem, misschien te weinig bandbreedte beschikbaar of iets anders.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
Afbeeldingslocatie: http://www2.pic-upload.de/28.05.10/kwy4dqjmvfuo.png

Leuk kaartje. :) Heb zo'n 1,5 maand moeten wachten. Owja, de Asus is inderdaad net zo mooi zwart als alle anderen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Laat ik dit topic weer es onder het stof vandaan halen, dit is toch niet duur...
http://www.databyte.nl/VGA-480-A1?ref=tweakers

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je in de markt bent voor een GTX480 is dat een koopje :o De eerstvolgende PoV is €70 duurder en een ander merk is minstens €100 duurder.

Je zou bijna denken dat ze een foutje hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Idd, ik ben wel geneigd om hem te bestellen voor die prijs. Als het geluid me te erg tegenvalt stuur ik hem wel weer terug, maar op zich leuke gelegenheid om es te testen.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk is het een fout, het is of 100 euro te goedkoop (typo) of ze hebben de prijs van een GTX470 erbij gezet.
Is alleen hopen dat je genoeg geluk hebt zodat je hem ook echt voor dat geld krijgt. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door -The_Mask- op 29-06-2010 00:22 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
We gaan het zien, ik heb m besteld. Misschien niet zo verstandig, niet echt GTX480 weer op het moment ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

anathema schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:34:
We gaan het zien, ik heb m besteld. Misschien niet zo verstandig, niet echt GTX480 weer op het moment ;)
Heb net de laatste besteld, prijs is nu € 437.17 .. ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Heb net mail dat hij verzonden is, mogen ze vaker maken dit soort foutjes :)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Crap, prijs ook meteen naar 432EU, intern zijn ze op.
Meh, had ik hem gisteravond maar besteld :P , goede prijs voor dat ding :) denk ik een fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

thijszor schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:54:
Crap, prijs ook meteen naar 432EU, intern zijn ze op.
Meh, had ik hem gisteravond maar besteld :P , goede prijs voor dat ding :) denk ik een fout...
Als hij goedkoper is dan de GTGX470s en zelfs GTX285s die er NAAST staan, zou het dan een fout zijn?

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Like no shit Sherlock. Natuurlijk was het een "fout".

* Jejking mompelt iets over aandacht en opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anathema schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:54:
Heb net mail dat hij verzonden is, mogen ze vaker maken dit soort foutjes :)
Voor hoeveel stond ie er? €337,- ? Dan heb je flink mazzel hoor! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is de fout van de winkel, iets met bindende afspraken of hoe dat ook heet, heeft de winkel na te komen als je de bestelling hebt staan. Heb zelf mijn huidige lian-li pc-x2000 voor 260 euro op de kop kunnen tikken, die stond normaal op ~430 euro :P
Als ik een gtx480 voor 337 euro tegenkwam, zou ik er per direct een bestellen, denk wel dat ik hem niet lang in bezit zou houden aangezien mijn gtx260 nog voldoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anathema schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:34:
Betere koelpasta is een wereld van verschil bij nvidia kaarten, vandaar dat ik nooit echt afga op de temperatuur charts van reviews over nvidia kaarten, geluid gaat dan natuurlijk ook drastisch omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Anoniem: 245699 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:12:
[...]

Voor hoeveel stond ie er? €337,- ? Dan heb je flink mazzel hoor! :o
353, nog steeds niet slecht.

Ben wel benieuwd naar geluid. Mn HD5870 is ook niet bepaald stil aangezien ik deze aardig ge-overvolt hebt dus wellicht valt het mee. Andere koelpasta is anders ook optie idd.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

anathema schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:53:
[...]

353, nog steeds niet slecht.

Ben wel benieuwd naar geluid. Mn HD5870 is ook niet bepaald stil aangezien ik deze aardig ge-overvolt hebt dus wellicht valt het mee. Andere koelpasta is anders ook optie idd.
Mijne is ook verzonden, dus nogmaals bedankt voor de tip _/-\o_ !

Zat er nog over te denken om gelijk de hele voorraad (3) op te kopen. maar toen ik na het ontbijt de pagina refreshte was er nog maar 1 over ;( .

[ Voor 15% gewijzigd door Sak3d op 29-06-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Anoniem: 263922 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Betere koelpasta is een wereld van verschil bij nvidia kaarten, vandaar dat ik nooit echt afga op de temperatuur charts van reviews over nvidia kaarten, geluid gaat dan natuurlijk ook drastisch omlaag :)
Dit valt overigens reuze mee. Met een overclock van 700 naar 800 mhz op de core op stock voltage heb ik aan 70% fanspeed genoeg om hem onder de 90C te houden, en dat met een kamertemperatuur van 26C.
En dan is hij helemaal niet zo extreem luid, vergelijkbaar met mn ge-overvolte HD5870. (waar ik dan alsnog een mindere overclock mee haalde)
Goed bezig databyte ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

anathema schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:33:
[...]

Dit valt overigens reuze mee. Met een overclock van 700 naar 800 mhz op de core op stock voltage heb ik aan 70% fanspeed genoeg om hem onder de 90C te houden, en dat met een kamertemperatuur van 26C.
En dan is hij helemaal niet zo extreem luid, vergelijkbaar met mn ge-overvolte HD5870. (waar ik dan alsnog een mindere overclock mee haalde)
Goed bezig databyte ;)
Nja volgens mij maakt die kaart wel een flink aantal decibels dat zie je ook wel terug in de reviews.. Maar het zit in het feit dat de fans van nVidia veel minder irritant zijn als die van ATI. Ik heb nu een HD5870 vapor-x (ja ik weet is geen stock fan) maar deze op 100% maakt voor mijn gevoel toch echt een boel meer geluid dan mij oude GTX295.. op 100% was het meer een zoef geluid waar mijn vapor-x een duidelijk brom? achtig iets heeft.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Ja, hij maakt ook wel degelijk aardig wat geluid en een stock HD5870 is behoorlijk stiller. Maar ik verwachtte X1900XT taferelen, wat echt een stofzuiger was, maar zo erg is dit lang niet.

edit: na databyte haalt ook zercom de zaken wat door elkaar lees ik net in het nvidia topic. Bestellen zou ik zeggen ;)
http://www.zercom.eu/inde...3306&f=1&h=1&s=1&a=204419

edit 2: en al weer hersteld zie ik, dat doen ze snel..

[ Voor 40% gewijzigd door anathema op 13-07-2010 22:10 ]

anathema

Pagina: 1 2 Laatste