Vraag & Aanbod API?

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Binnenkort wil ik een hoop spullen gaan verkopen. Het zullen zo'n 50-75 objecten zijn variërend van complete 19" SCSI servers tot losse raidcontrollers met harde schijven of speciale kabeltjes. Allemaal toch wel een minimumwaarde van 20 euro dus wel interessant.

Het zijn allemaal zaken die ik privé bezit (gekregen, overgenomen etc), dus geen bedrijfsmatige dingen, en ja ik heb een iets te grote verzameldrift ;) . Momenteel staat het allemaal op verschillende plekken in opslag en ik wil er vanaf!

Nu voel ik er weinig voor om een dag te gaan klikken op de VA-manager om dit er allemaal in te krijgen, ik heb even gekeken naar de formuliervelden die ingestuurd moeten worden en zo te zien kan ik dit vrij eenvoudig automatiseren.

Ik zal een spreadsheet maken met alle velden en vervolgens een test met enkele entries doen waarna ik ze allemaal zal toevoegen dmv een script (opgebouwde POST).

Nou vroeg ik mij af of er praktische bezwaren hiertegen zijn en/of er geen API beschikbaar is (of gaat komen)?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:51
Dit al eens doorgelezen? reviews: Tweakers.net FAQ: Pricewatch: Vraag & Aanbod / User Review

Ik weet al haast zeker dat het niet mag. En er zit ook een limiet op het aantal advertenties wat je mag hebben:
Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan in het volgende overzicht. Niet betalende abonnementhouders (My.Tweakers.net free) mogen maximaal 10 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Betalende abonnementshouders (My.Tweakers.net Full) mogen maximaal 25 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben.

[ Voor 73% gewijzigd door ThinkPad op 11-04-2010 17:01 ]

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan in het volgende overzicht. Niet betalende abonnementhouders (My.Tweakers.net free) mogen maximaal 10 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Betalende abonnementshouders (My.Tweakers.net Full) mogen maximaal 25 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben.
Ok, ik zal dus de 10 meest interessante online moeten zetten.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

of je moet het op marktplaats,speurders en ebay zetten

[ Voor 6% gewijzigd door Brilsmurfffje op 11-04-2010 17:22 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

LauPro schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:01:
Ok, ik zal dus de 10 meest interessante online moeten zetten.
En zodra er 1 verkocht is kan je weer een nieuwe online zetten ;)

ThinkPadd schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:59:
reviews: Tweakers.net FAQ: Pricewatch: Vraag & Aanbod / User Review
Ik weet al haast zeker dat het niet mag. En er zit ook een limiet op het aantal advertenties wat je mag hebben:
Dat is een verouderde tekst van _voor_ de Karmastore, volgens mij kunnen nu ook niet-abonnees die limiet van 25 advertenties hanteren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien er een limiet zit op het aantal advertenties en de vraag naar een dergelijke API vrij gering is, lijkt me dit niet iets dat wij gaan realiseren voorlopig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.