Op dit moment heb ik een set van Pioneer XV-DV222, Top systeem, maar... Onlangs ben ik verhuist en heb bij de nieuwbouw nieuw (beter) speakerdraad mee laten trekken, de bedrading van Pioneer is tamelijk kort.. Geen probleem zou je denken tot het moment dat ik er achter kwam dat ik de "oude"bedrading niet kon `koppelen` met de nieuwe (heb echt alles probeerd). Dit is namelijk nodig omdat de bedrading door middel van een speciaal "stekkertje" in de XV-DV222 moet worden geplugt.. Je raadt het al, dit stekkertje is nergens te krijgen...
Er komt nu een giga ruis uit 1 van de speakers en uit de andere komt in zijn geheel geen geluid. Niet echt de ideale situatie dus..
Heeft iemand hier ook al eens mee te maken gehad en hoe heb je dit opgelost???
Ondertussen ben ik ten einde raad en druk doende om een nieuwe set uit te zoeken waarbij de bedrading eenvoudig in de achterzijde van de hc-set kan worden gestopt. Ik heb al gezien dat JVC (TH-G31) hieraan gedacht heeft (mooi setje dacht ik zo), maar is iemand bekend met deze of met andere sets waar je de speakerdraad zonder stekkertjes kan inpluggen?
Er komt nu een giga ruis uit 1 van de speakers en uit de andere komt in zijn geheel geen geluid. Niet echt de ideale situatie dus..
Heeft iemand hier ook al eens mee te maken gehad en hoe heb je dit opgelost???
Ondertussen ben ik ten einde raad en druk doende om een nieuwe set uit te zoeken waarbij de bedrading eenvoudig in de achterzijde van de hc-set kan worden gestopt. Ik heb al gezien dat JVC (TH-G31) hieraan gedacht heeft (mooi setje dacht ik zo), maar is iemand bekend met deze of met andere sets waar je de speakerdraad zonder stekkertjes kan inpluggen?